Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pmarena schreef:En hoezo "rust" ? is het beestje kreupel ofzo en moet de pijnstilling nog inwerken zodat je er niks van ziet als je komt kijken
had een andere oplossing gevonden dus had iedereen weer afgezegd, waar ze ook begrip voor hadden.Dakotah schreef:Waar ik overigens dan zelf al wel mijn twijfels bij zou hebben, is dat ze moet worden voorgereden door een ander.
Aangezien je zelf ook een betrouwbaar paard zoekt, en de eigenaar zelf ook angstig is, dan zou ik zelf me afvragen of het paard werkelijk wel zo betrouwbaar is.
Sammy_xxs schreef:Nou toen ik mn paard te koop had gezet, waren er ook meerdere mensen komen kijken. Had ook meerdere afspraken in gepland.
Maar ik had wel al van te voren tegen iedereen gezgd, dater meer mensen kwamen en dat ik graag wou kijken waar ik haar het lieft terrecht wou hebben.
Daar ging iedereen mee akkoord, en ik zou dan aan het einde van de week mijn beslissing maken.
Uiteindelijk heb ik haar helemaal niet verkochthad een andere oplossing gevonden dus had iedereen weer afgezegd, waar ze ook begrip voor hadden.
Dus ik begrijp best dat ze dr paard alleen aan de juiste persoon wilt verkopen.
Ibbel schreef:Met zo iemand zou ik geen zaken doen. Als jij als eerste komt kijken, is het netjes (en gebruikelijk, ook bijvoorbeeld in de makelaardij) om dáár de zaken mee af te handelen. Wil die niet kopen, dan komt de tweede geinteresseerde aan de beurt.
Ellie_F schreef:Mijn gedachte zou zijn dat de verkoopster alle lijntjes op wil houden. Op deze manier krijgt ze nog wat extra tijd zonder zichzelf vast te leggen.
Heb er nu 10 gezien en elke keer was het niks. Heb ook al een heleboel km gemaakt.