Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het eerste wat ik doe is afspringen, kalm blijven en in de richting van de hond blijven staan (dat is wat ik zaterdag deed....) vuurneon schreef:Ik heb zeker 4 dagen moeten koelen; coldpack in een theedoek en dat elke keer 20 minuten ertegen aangehouden (3 keer per dag). Toen werd de zwelling minder en hoefde ik niet meer te koelen.
Zwelling is normaal, gewoon goed blijven koelen
Citaat:Op zich een vervelend incident. Zo horen mensen niet met anderen om te gaan en ze zijn ook verantwoordelijk vor hun hond. Deze mensen horen niet met een loslopende hond in ons gebied thuis. Op dit moment kan ik er niet veel aan doen. De kans dat ik haar tegenkom is gering maar als dit toch het geval is zal ik haar er toch op aanspreken. Daar komt nog bij dat honden aangelijnd horen te zijn. De bebording is op dit moment niet compleet omdat ze worden vernield of weggehaald. We hebben net weer nieuwe borden ontvangen.
Je zou nog aangifte bij de politie kunnen doen dan is dit geval in ieder geval ook bij hun bekend.
Ik hoop dat je pony er niet teveel last van heeft.
Ik hoor graag wat je er mee doet en als ik nog wat tegen kom laat ik het ook weten.
pfff,moeilijk om te zeggen wat je in zo'n situatie moet of kunt doen als de hond zo opgefokt is.