ik betaal evenveel belasting voor ONZE weg. En ik maak ONZE weg, de dag zelf nog EVEN schoon. VEEL schoner dan dat k het op jou manier zou doen en die poep effe de straat op schop... Met je geen zin hebben. Jezus Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik betaal evenveel belasting voor ONZE weg. En ik maak ONZE weg, de dag zelf nog EVEN schoon. VEEL schoner dan dat k het op jou manier zou doen en die poep effe de straat op schop... Met je geen zin hebben. Jezus
en lachte ik de mensen eens uit. Maar ik ga altijd speciaal ervoor terug, of het nu ver is of niet. ( tenzij het niet op de stoep ligt).armanike schreef:Ja sorry ik wou alleen vragen hoe andere mensen dit oplossen. ik hoef echt niet als luilak bestempeld te worden door een paar mensen achter een computertje.
als ik lui was liet ik het gewoon liggenen lachte ik de mensen eens uit. Maar ik ga altijd speciaal ervoor terug, of het nu ver is of niet. ( tenzij het niet op de stoep ligt).
Lijkt mij een stuk mij dat ik een stuk meer moeite doe voor ONZE stoep schoon te houden, en maken. Dan als ik zou afstappen en effe met mijn voet ertegen trapte, waardoor de helft wss op de stoep blijft plakken en de rest in de goot ligt. Dat is pas ASO

ik dacht dat dus ok

armanike schreef:Nee sorry :p ik ga niet met bescheten laarzen op training aankomen.. daar zijn die laarzen me net iets te duur voor.
ik wil je hier wel eens midden van de weg zien rijden.
. ik kan ze niet per helikopter uit de wei komen plukken.
hier is laats een meisje aangereden met haar paard, omdat ze midden op de weg ging staan om het verkeer te vertragen en haar vriendinnetjes met de andere paarden over te laten steken.
.
spiegel kapot. Probeerde die gek mij ook nog de schuld ervan te geven. Ik moest maar niet proberen hem te vertragen
de helft van de straat heeft paarden. En die begrijpen dat dat wel eens kan gebeuren. En zij weten ook dat ik het altijd netjes kom opruimen. Die die muggenziften niet.
Ts, anders briefje in de bus bij klagers? Met uitleg dat je het wel zult opkuisen? Misschien dat ze het dan verstaan.