Silly1972 schreef:Ze hebben geen geld voor de aanschaf hebben ze dan wel geld voor het onderhoud?
Juist als je het paard goed wil kunnen onderhouden heb je dat geld misschien juist daarvoor nodig ipv voor de aanschaf. Nieuw paard = nieuw zadel, hoop andere nieuwe spullen, DA erbij enz enz enz.
Ik heb mijn paard op afbetaling gekocht. Paar jaar geleden wilde ik zo langzaamaan op zoek naar een paard, dus advertenties kijken enzo, jeweetwel. En ineens was hij daar: paar maanden eerder dan ik verwacht had dus het bedrag dat ik aan een paard wilde uitgeven was nog niet bij elkaar gespaard, ik had 2000 euro liggen. En het paard diende zich al wel aan. Omdat ik een goede baan had heb ik toen gevraagd of ik 'm op afbetaling mocht kopen en dat was akkoord, goede afspraken over gemaakt, 2000 euro aanbetaald en alles vastgelegd in contractje.
En ik ben heel blij dat de verkopers dat vertrouwen in mij gehad hebben. Ik heb mijn droompaard, en zij hebben een heel geschikt iemand voor hun vriendje gevonden