sophie1818 schreef:Verzekering is sowieso niet de tussenpersoon, aangezien hij niet verzekerd was. Ze heeft er ook geen geld voor gekregen dat ie naar de slacht ging, omdat hij dus opgehaald werd etc.. Fijn om in ieder geval te weten dat stok kruepelen paarden niet binnen komen daar, en moet er maar vanuit gaan dat hij gewoon geslacht is, in het KWPN is hij nog niet afgemeld, en we hebben gemaild of die recent bijgehouden word.
Citaat:
Meid wat heb ik echt een medelijden met je!
Ik zou er moeilijk mee kunnen omgaan.. maar dat denk ik dat hetzelfde jou ook geldt!
Vond je niet wat snel beoordeelt na 2 weken kreupel lopen meteen naar de slager?
Ik zou me dan juist afvragen of hij misschien die week erna weer heel goed liep!
In ieder geval sterkte met dit verlies!
Ja dat vond ik ook, alleen ik mocht m overkopen voor 500 euro. En meost dat allemaal in een week tijd beslissen, en anders had ik misschien een paard gekocht waar ik alleen maar meer geld aan uit moest geven. Heb t er ook nog heel moeilijk mee, maar moet er mee dealen..[/quote]
Hoe graag je ook iets wilt.. Vaak is het kiezen of delen, en heb je ook vaker de verkeerde oplossing gekozen..
Als je hem gratis kreeg, zou je het dan doen?
Als ze al niets van de slager kreeg, vind ik dan jammer dat ze niet gewoon het paard als eerst gratis aan jou geboden had..