Hier is de bak nu redelijk te doen, er wordt nog gewoon in gelongeerd en los gegooid, paarden maken er soms wel aardig sprongen op maar hebben prima grip.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef:Wat is het probleem met de binnenbak?
Daar kan een lading zout in waar je stil van wordt.
Sterkter nog, dat had gesleept kunnen worden zodat er een gladde ondergrond was ontstaan.
Daar valt op te stappen en zeer zeker op te draven....

Caira schreef:Joh ik denk dat we allemaal bij Cassidy gaan rijden want die heeft een perfecte bak!

Aprils_joke schreef:ik vraag me werkelijk af hoeveel strooizout je niet in een bak van 40x20 moet gooien om die vorstvrij te houden

Caira schreef:Cassidy, je laat zoals gewoonlijk weer eens zien dat je behebt bent met een groot stel oogkleppen en een onrealistisch wereldbeeld. We leven niet allemaal in een ideale wereld, en soms komt het dus voor dat er fouten gemaakt worden of dat bakken met dit soort temperaturen niet meer gebruikt kunnen worden. Dat heeft daadwerkelijk niets maar dan ook NIETS met IQ te maken. Maar ik heb niet de illusie dat je dit in je op gaat nemen....
Cassidy schreef:@Caira
Fouten maken is idd menselijk.
Op het moment dat fouten meer dan eens voorkomen, noem ik het echter geen fout meer.
Dus ik vraag me af wat jou ertoe brengt om mensen het voordeel van de twijfel te geven als fouten meer dan eens voorkomen?

Aprils_joke schreef:Caira schreef:Cassidy, je laat zoals gewoonlijk weer eens zien dat je behebt bent met een groot stel oogkleppen en een onrealistisch wereldbeeld. We leven niet allemaal in een ideale wereld, en soms komt het dus voor dat er fouten gemaakt worden of dat bakken met dit soort temperaturen niet meer gebruikt kunnen worden. Dat heeft daadwerkelijk niets maar dan ook NIETS met IQ te maken. Maar ik heb niet de illusie dat je dit in je op gaat nemen....
Ik vind dat je dan wel minder mag gaan betalen (Maar dat is eigenlijk niet reeel
).
Ik zoek overigens nog vrijwilligers?

Caira schreef:Cassidy schreef:@Caira
Fouten maken is idd menselijk.
Op het moment dat fouten meer dan eens voorkomen, noem ik het echter geen fout meer.
Dus ik vraag me af wat jou ertoe brengt om mensen het voordeel van de twijfel te geven als fouten meer dan eens voorkomen?
Misschien omdat ik ervan uitga dat mensen geen fouten maken om mij dwars te zitten....
Cassidy schreef:Caira schreef:
Misschien omdat ik ervan uitga dat mensen geen fouten maken om mij dwars te zitten....
Het feit dat je er van uitgaat dat fouten per definitie gemaakt worden om je dwars te zitten zegt al heel veel over jezelf....