Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:IV. Niet tonen paspoort/ontvangstbewijs
Indien uitsluitend niet is voldaan aan de voorschriften en voorwaarden, het dierenpaspoort of ontvangstbewijs bij zich te dragen en dit op eerste vordering van een daartoe bevoegde ambtenaar ter inzage af te geven, zoals deze zijn opgenomen in .
3 pnt.
De richtlijnen voor het beleid van het openbaar ministerie en de politie inzake inbeslagneming van 11 oktober 1978 (Stcrt. 1980, 103, d.d. 2 juni 1980) zijn van toepassing.
Suelza schreef:Niet gecastreerde volwassen mannelijke dieren moeten gescheiden worden gehouden van vrouwelijke dieren. Fokberen moeten van elkaar worden gescheiden.
Dat geldt eveneens voor hengsten.
hahahanneke schreef:(Ok, noem mij blond.) Wat is nu dan wel het eigendomsbewijs? Ik heb voor mn verjaardag geld gekregen, zag een leuke shet, centjes aan de desbetreffende dame gegeven, paspoort van haar gekregen, pony opgeladen en naar huis, paspoort + chipregistratie overlaten zetten op mijn naam.
Als paspoort geen eigendomsbewijs is hoe kan ik dan aantonen dat de shet van mij is??
xsenny schreef:ik hou me paspoort lekker zelf
niemand die die krijgt
kopie zou op stal mogen liggen paspoort zelf sta ik niet toe .
kan wel geen eigendoms bewijs zijn beetje krom eigenlijk wel .
dus je moet aan tonen via de bank dat het jou paard is door te laten zien dat jij de stalling en da kosten betaald?
Suelza schreef:Die betalen vaak zwart denk ik, ik laat wel 'wit' betalen en moet over een leasebedrag dus gewoon belasting betalen. Echter, de leasekosten dekken bij lange na de onderhoudskosten voor het paard niet, dus dat maakt jou geen eigenaar...