zigranta schreef:Kan ze dan niet onder het zadel naar jullie toekomen?Of is dat nog verder dan naar de wedstrijd?
Het gaat er ook om dat haar vader ook nog het proefje moet wachten, en dat kost ook eventjes tijd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
japielover schreef:en mijn optie dan?
Anders is het heel simpel je pap vind het niet goed dus is het antwoord nee.
Leermoment voor jullie beiden..
Beter overleggen
En voor haar: eerst vervoer regelen dan pas inschrijven en eerder inschrijven zo datje de dingen zeker weet!
Edit: ga gewoon allebij nie heeft niemand scheve gezichte hoef je ook niet moeilijk te doen!
Thirty schreef:Wat lees jij hier dan uit? Quote uit OP_Amigo schreef:Nu is het zo, dat ze met ons mee mocht rijden in eerste instantsie zondag, maar nu zijn we er dus achter gekomen dat het om is als we haar nog moeten gaan halen...

Pistasche schreef:zigranta schreef:Kan ze dan niet onder het zadel naar jullie toekomen?Of is dat nog verder dan naar de wedstrijd?
Het gaat er ook om dat haar vader ook nog het proefje moet wachten, en dat kost ook eventjes tijd.

LA_Woman schreef:Gewoon extra km's laten betalen, is geen schande om te vragen. Ze moet helemaal klaar staan om in te stappen en als de pony geplast heeft in de trailer, of gepoept dan van te voren afspreken dat als dat gebeurd dat ze hem s'middags even afspuit? Bedoel even met de slang er op... is zo gepiept!
En eventueel voorstellen dat het in het vervolg misschien niet handig meer is om haar mee te nemen.
En is het in totaal een uur omrijden?
Thirty schreef:LA_Woman schreef:Gewoon extra km's laten betalen, is geen schande om te vragen. Ze moet helemaal klaar staan om in te stappen en als de pony geplast heeft in de trailer, of gepoept dan van te voren afspreken dat als dat gebeurd dat ze hem s'middags even afspuit? Bedoel even met de slang er op... is zo gepiept!
En eventueel voorstellen dat het in het vervolg misschien niet handig meer is om haar mee te nemen.
Dat snap ik helemaal niet...kan er tegenwoordig geen vriendendienst meer vanaf? Moet overal zelfs maar voor betaald worden?
Thirty schreef:LA_Woman schreef:Gewoon extra km's laten betalen, is geen schande om te vragen. Ze moet helemaal klaar staan om in te stappen en als de pony geplast heeft in de trailer, of gepoept dan van te voren afspreken dat als dat gebeurd dat ze hem s'middags even afspuit? Bedoel even met de slang er op... is zo gepiept!
Dat snap ik helemaal niet...kan er tegenwoordig geen vriendendienst meer vanaf? Moet overal zelfs maar voor betaald worden?
_Amigo schreef:Ik ga iets anders voorstellen aan mijn vader, dat wij het eerste stuk niet over de snelweg gaan en dat ze ons tegemoet komt stappen zodat we niet ver om hoeve te rijden, en in het vervolg beter nadenken
Aprils_joke schreef:_Amigo schreef:Ik ga iets anders voorstellen aan mijn vader, dat wij het eerste stuk niet over de snelweg gaan en dat ze ons tegemoet komt stappen zodat we niet ver om hoeve te rijden, en in het vervolg beter nadenken
en toch blijf ik er wel bij dat als zij er 50 min over zou doen om helemaal naar jullie toe te stappen.
hoever het werkelijk van jullie af is. gezien je gemiddeld 4 km per uur aflegd te paard
Aprils_joke schreef:_Amigo schreef:Ik ga iets anders voorstellen aan mijn vader, dat wij het eerste stuk niet over de snelweg gaan en dat ze ons tegemoet komt stappen zodat we niet ver om hoeve te rijden, en in het vervolg beter nadenken
en toch blijf ik er wel bij dat als zij er 50 min over zou doen om helemaal naar jullie toe te stappen.
hoever het werkelijk van jullie af is. gezien je gemiddeld 4 km per uur aflegd te paard
Barbabientje schreef:Aprils_joke schreef:
Scheelt dat je te paard overal tussendoor kan en met auto + trailer gaat dat vaak wat moeilijker..
Van maaspoort naar oost ben je ook met de auto bijna even lang onderweg als met de fiets.. gewoon omdat je met die fiets overal tussen doorkan..
Aprils_joke schreef:_Amigo schreef:Ze heeft vaker met ons meegereden, en toen zonder betaling, dus vind dat ze nu wel iets mag bijdragen hoor
En net zij je nog dat je niet wist dat ze zover weg stond ?
terwijl ze al vaker met jullie mee gereden is
Scherp!Thirty schreef:LA_Woman schreef:Gewoon extra km's laten betalen, is geen schande om te vragen. Ze moet helemaal klaar staan om in te stappen en als de pony geplast heeft in de trailer, of gepoept dan van te voren afspreken dat als dat gebeurd dat ze hem s'middags even afspuit? Bedoel even met de slang er op... is zo gepiept!
Aprils_joke schreef:_Amigo schreef:Ze heeft vaker met ons meegereden, en toen zonder betaling, dus vind dat ze nu wel iets mag bijdragen hoor
En net zij je nog dat je niet wist dat ze zover weg stond ?
terwijl ze al vaker met jullie mee gereden is