Lay_D schreef:In goed vertrouwen kopen mensen vaak een paard,zoals iemand anders al zij, wordt je ook verblind door de ''roze wolk'' als je denkt een toppaard te hebben gekocht.
Ik heb het ook meegemaakt, de verkopende partij was notabene een kennis!
Het paard wat we aangekocht hadden, hebben we laten keuren (klinisch) maar uiteindelijk zijn we erachter gekomen dat het paard nooit goed gekeurd mocht worden, de keurende dierenarts wist notabene van het ''gebrek''.
Toen ik hem eenmaal had heeft een bevriende dierenarts mij voorzichtig verteld wat de bevindingen waren en mij door gestuurd naar een kliniek.
Ik blijf erbij dat mensen die hun paard onder valse voorwendselen verkopen, een kronkel in hun hoofd hebben!
je laatste zin helemaal gelijk .
en buiten dat vind ik dat je dan alleen maar aan je eigen denk en niet aan je paard .
moet er niet aan denken dat ik zoë verkoop , zonder te zeggen dat ze hko heb .
en dat alleen maar om je paard kwijt te raken .
nee diep en diep triest !!

Pensionhoudster aan de longeerlijn en paard liep weer de sterren van de hemel. Maar goed, in dit geval heeft de nieuwe eigenaresse de oude om hulp gevraagd, maar hoe vaak gebeurt dat níet? Wordt het paard maar bestempeld als een rotbeest?
Wordt zo vaak verkocht met leugens dat ik vermoed dat ze niet geloofden dat een 2,5-jarige zo braaf was als ik zei dat ie was
Maar goed, inmiddels staat hij voor de kar en doet het superbraaf, dat is dan ook wel weer leuk om te lezen.