Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meggiemeg schreef:Voor het stamboek is TS de eigenaar want haar naam staat er op.
Paard mag niet vervoerd worden zonder de papieren dus daar kan hij op gepakt worden als hij m daadwerkelijk op komt halen.
GamblersCup schreef:maura, papieren op naam hebben staan of niet, heeft niets met "in je voordeel" of "tegen je werken" te maken. Dan zouden ál die mensen die het niet omgezet hebben een minpunt hebben als het op een conflict uit zou draaien? Ik heb geen zin om lid te worden van het (veels te dure) Friesche stamboek, dus papieren en paspoort staan nog op naam van de fokker van mijn dier. Ik ga daar geen geld aan uitgeven hoor, is geen eigendomsbewijs, die heb ik in de vorm van een koopcontract.
HolyPope schreef:Ik heb er inderdaad overheen gelezen dat dit een goegekeurde dekhengst is. Maar dan zijn er toch keurings bewijzen en wat ook niet onlogisch is eigendoms papieren? Ook het justitiele apparaat zou wat alerter moeten zijn, omdat dit niet om 'zomaar een paard' gaat.

Evelli schreef:Hoe oud ben je eigenlijk? Je maakt zo veel spelfouten en je taalgebruik is zo chaotisch en jeugdig? Afvies - advies, missende letters, ik wordt is zonder t en nog veel meer dingen. Voor de juridische kant is het misschien verstandig om op je taal te letten, dan wordt je sneller serieus genomen

Evelli schreef:Hoe oud ben je eigenlijk? Je maakt zo veel spelfouten en je taalgebruik is zo chaotisch en jeugdig? Afvies - advies, missende letters, ik wordt is zonder t en nog veel meer dingen. Voor de juridische kant is het misschien verstandig om op je taal te letten, dan wordt je sneller serieus genomen
HolyPope schreef:Evelli schreef:Hoe oud ben je eigenlijk? Je maakt zo veel spelfouten en je taalgebruik is zo chaotisch en jeugdig? Afvies - advies, missende letters, ik wordt is zonder t en nog veel meer dingen. Voor de juridische kant is het misschien verstandig om op je taal te letten, dan wordt je sneller serieus genomen
Ach, heel soms schrijf ik ook wel 's iets verkneerd.
Wel grappig vond ik dat ze dan zelf een DT fout schrijft .

cp112 schreef:Degene die in de afgelopen 3 maand volledig zorg heeft gedragen voor het paard (en dit aan kan tonen dmv rekeningen en verklaringen) is de eigenaar.