bij een paard kijken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

soraaybieber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 16:56

amyz schreef:
Daar is bokt ook idd voor hoor :) Alleen wel gezond verstand zelf gebruiken :+ Maar heb je geen andere leuke paarden gezien? En wat zoek je precies? Klinkt met dit paard allemaal een beetje vreemd dus ik denk dat er een risico is dat je een miskoop doet met dit paard. Als je haar echt leuk vind zorg iig dat er iemand met verstand van zaken mee gaat, laat iemand haar voorrijden, ga er zelf op, laat keuren. Eis ook dat je paspoort kunt zien nog voor je beslist. Zal er ook moeten zijn bij een keuring maar als ze moeilijk doen heb je niet al een da hoeven laten komen.

hihi:)
ja het klikte veder wel, maaar ik kijk toch nog wel veder hihi
want ik heb nog wel andere leuke paardjes gezien
dus daa ga ik nog even langs

Storm

Re: bij een paard kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:05

Kijk hier eens op Bokt, meer dan genoeg leuke paarden te koop.
[EA-TK-PP] Te Koop: Paarden, Pony's

Of zet zelf een advertentie waarin je je wensen op kan schrijven waar aan je ideale paard aan moet voldoen (en wees maar flink streng, er zijn meer dan genoeg paarden te koop dus je mag best een mooi eisen-lijstje hebben)
[EA-GZ-PP] Gezocht: Paarden en Pony's

Succes!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:10

Zou dan idd echt proberen om dit paard uit je hoofd te zetten. Er zijn zó veel leuke paarden te koop! :) tips hierboven zou ik ook zeker bekijken :j

Pree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:16

Ik vind het een beetje vreemd verhaal. Lekker verder gaan kijken :) . Veel succes..