Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moest hij overlijden, komt er geen tweede paard bij. Ik heb de paarden ook aan huis maar verhuur een deel van de weide aan anderen, dus mijn andere paard staat sowieso niet alleen. Moest mijn 9-jarige paard eerst overlijden, komt er ook geen 2de.
Maar ik reken erop dat mijn jongste toch nog 20 jaar meegaat. 
Duhelo schreef:350 euro is wel erg ruiùm gerekend, ik betaal stalling en hoefsmid en wormenkuren voor twee paarden aan 300 euro ...
HalloDan schreef:Duhelo schreef:350 euro is wel erg ruiùm gerekend, ik betaal stalling en hoefsmid en wormenkuren voor twee paarden aan 300 euro ...
Dat ligt eraan in welke regio je woont. Hier in Zuid Holland moet je toch op 500,- per maand voor één paard rekenen hoor! (en dan sta je geeneens superluxe volpension, wel incl. hoefsmid, wormenkuur, klein spaarpotje voor VA) Onder de 300,- vind je hier amper een stalling, en als je die vind echt héél eenvoudig.
HalloDan schreef:Duhelo schreef:350 euro is wel erg ruiùm gerekend, ik betaal stalling en hoefsmid en wormenkuren voor twee paarden aan 300 euro ...
Dat ligt eraan in welke regio je woont. Hier in Zuid Holland moet je toch op 500,- per maand voor één paard rekenen hoor! (en dan sta je geeneens superluxe volpension, wel incl. hoefsmid, wormenkuur, klein spaarpotje voor VA) Onder de 300,- vind je hier amper een stalling, en als je die vind echt héél eenvoudig.
Miryamk schreef:Ik zou stoppen met de paarden, met dit paard is de klik zo groot dat ik er dan mee op zou houden..

Miss_Montana schreef:Miryamk schreef:Ik zou stoppen met de paarden, met dit paard is de klik zo groot dat ik er dan mee op zou houden..
Hierin ga ik inderdaad mee, ik zou namelijk ook stoppen met de paarden... (hoe toevallig dat onze paarden ook nog eens familie van elkaar zijn haha!) Het gaat mij absoluut niet om de tijd of de zorgen die erin gaan zitten. Maar ik heb met mijn paard zo'n band en zo'n klik dat het voor mij niet met een ander paard zou hoeven. Dus misschien zou ik daarna nog 1x in de week in de les gaan rijden, maar op het moment zegt mijn gevoel dat er na dit paard geen ander paard komt.