De voor- en nadelen van handelen voor een handelaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 13:36

GamblersCup schreef:
Nou, ik zou voor de eerste geen haast maken met je KvK nummer hoor, eerst maar eens uitproberen of het is wat je verwacht :)

Ik heb gesprek gehad, laat de uitslag nog heel even in het midden, licht het met een paar dagen toe. ;)

Een KVK zit ik sowieso aan te denken ivm. mijn trainingspaarden en ik heb nu over de 30 lesklanten dus twijfel er al langer over....

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 00:22

Mij lijkt het een goed idee. Heb zo jaren paarden gereden voor iemand, soms zat t mee, soms zat t tegen maar over het algemeen was het mooi winstgevend. Dit zijn inderdaad dingen die je alleen met betrouwbare mensen moet doen. Contractje is verstandig maar daar vang je nooit alles mee op. Als je er beide eerlijk in staat is alles wel op te lossen. En ja, er blijft altijd een risico, maar goed wie niet waagt wie niet wint. Er zijn ook een hele hoop profi's die op deze manier paarden rijden voor eigenaren. Eigenaar heeft geen kosten meer, ruiter kan zich in de picture rijden met een fijn paard en vaak meer verdienen dan wanneer er trainingsgeld afgerekend zou worden.....Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 00:29

Als hij jouw betaald voor de uren die jij dat paard traint, wat nl wel vaker gebeurd, ze huren gewoon een goede stalruiter in die voor hun prijs de betere paarden traint voor de verkoop....nu is hij gewoon spekkoper, jij alle zorg en alle puntjes er op zetten of dier in training houden zodat hij niet achteruit gaat en hij gaat met de poet naar huis..jij weet toch ook dat de paardenhandel op zijn gat ligt?? Dat jouw meerprijs niet reëel is, je hebt nl wel een hoop kosten gemaakt die hij niet heeft.....ik zou wel gek zijn...

maar als je je ego gestreeld wilt hebben, dan moet je het doen..

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 23:34

Ik heb besloten het (nog) niet te doen overigens hoor. ;)
So far for my ego. :(:)

Wel een andere omslag binnen mijn werkzaam heden. :P

Piloetje

Re: De voor- en nadelen van handelen voor een handelaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:20

Wat ga je nu doen dan ?