Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Zeker omdat er bij de advertentie staat dat hij gereserveerd is. Het lijkt mij dat deze persoon geld nodig heeft of gewoon een grote opruiming heeft gehouden en snel van de spullen af wil. Dat belabberde schrijftaaltje zegt nog niets, mijn ervaring is dat je juist met mensen waar je het niet van verwacht moet oppassen. Simpele zielen zijn vaak hele eerlijke mensen 
my_precious schreef:ik kan je nui al vertellen dat dit oplichters zijn van die nigiriaanse oplichters, ze doen het tegenwoordig niet alleen met honden en paard maar ook met andere zaken zoals paardenspullen.
ik heb namelijk het zelfde meegemaakt maar het zag er gelijk verdacht uit.
ik had gezegd dat ik het geld overgemaakt had en er zou voor mij ook een passende doos gehaald worden bla bla bla..
3 dagen later stuurde ik dat ik de spullen nog niet ontvangen had en zo bleef ik nog een aantal keer mailen waarop ik nooit meer reactie gehad heb.. het leukste is dat ik het geld never nooit heb overgemaakt maar deed alsof ik het overgemaakt had.
ik ben bang dat je de klos bent.. of je moet echt geluk hebben maar het ziet er precies het zelfde uit als bij mij.
ik wens je succes.
my_precious schreef:ik kan je nui al vertellen dat dit oplichters zijn van die nigiriaanse oplichters, ze doen het tegenwoordig niet alleen met honden en paard maar ook met andere zaken zoals paardenspullen.
ik had gezegd dat ik het geld overgemaakt had en er zou voor mij ook een passende doos gehaald worden bla bla bla..
3 dagen later stuurde ik dat ik de spullen nog niet ontvangen had en zo bleef ik nog een aantal keer mailen waarop ik nooit meer reactie gehad heb.. het leukste is dat ik het geld never nooit heb overgemaakt maar deed alsof ik het overgemaakt had.
ik ben bang dat je de klos bent.. of je moet echt geluk hebben maar het ziet er precies het zelfde uit als bij mij.
ik wens je succes.
Manegepaard schreef:my_precious schreef:ik kan je nui al vertellen dat dit oplichters zijn van die nigiriaanse oplichters, ze doen het tegenwoordig niet alleen met honden en paard maar ook met andere zaken zoals paardenspullen.
ik wens je succes.
Hadden hun ook andere advertenties?
Anthea schreef:my_precious schreef:ik kan je nui al vertellen dat dit oplichters zijn van die nigiriaanse oplichters, ze doen het tegenwoordig niet alleen met honden en paard maar ook met andere zaken zoals paardenspullen.
ik wens je succes.
Als je even het topic door leest.. Er is een bokker die er is wezen kijken. Daarbij verkopen Nigeriaanse oplichters geen oude paardenspullen en video recorders.