Nieuwe trailer; mét zadelkamer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fenna_s

Re: Nieuwe trailer; mét zadelkamer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:55

zadelkamer in de trailer vind ik niks. heb veel liever de spullen in de auto liggen bij wedstrijd, ookal kunnen ze die ook openbreken. bovendien hoef ik meestal maar voor 1 paard spullen mee die ik mijn vader de auto in laat proppen (en eruit halen) dus heb zelf nergens last van O:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 08:53

fenna1995 schreef:
zadelkamer in de trailer vind ik niks. heb veel liever de spullen in de auto liggen bij wedstrijd, ookal kunnen ze die ook openbreken. bovendien hoef ik meestal maar voor 1 paard spullen mee die ik mijn vader de auto in laat proppen (en eruit halen) dus heb zelf nergens last van O:)

hmmmm, klinkt maar een klein beetje verwend... :o :D

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:56

Wij hebben ook een trailer met zadelkamer, is echt ideaal. Ik heb er ook een krat in staan waar vanalles en nog wat in ligt; extra hoevenkrabber en poetsspullen, spullen voor stiften te draaien, extra peesbeschermers, halstertouwen, halsters. Zadel op de stang, hoofdstelletje erin en naar de wedstrijd :+

Heb wel gemerkt dat de groote van de zadelkamers per merk erg verschilt (in een 1,5 paards trailer dan).

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 15:19

texelse schreef:
fenna1995 schreef:

hmmmm, klinkt maar een klein beetje verwend... :o :D

zolang ie het uit zichzelf doet vind ik het niet erg O:)