Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zitake schreef:vind dat idd ook een beetje onzin. er is geen alarmerende situatie, het zou alleen kunnen dat ze drachtig is.Ik zou gewoon zelf de dierenarts bellen om zo snel mogelijk op te voelen, snap niet dat het allemaal zo traag gaat of waarom de pensionhouder het zou moeten doen. Jou paard, jou zorgen.
als ze zich nou zwaar ziek gedroeg of duidelijk koliek had was 't wat anders. Zwerfkei schreef:Geen antwoord? Omdat je niet moet mailen over dit soort zaken maar bellen. Ik zou ook niet reageren over email..
HLPhoto schreef:zitake schreef:vind dat idd ook een beetje onzin. er is geen alarmerende situatie, het zou alleen kunnen dat ze drachtig is.Ik zou gewoon zelf de dierenarts bellen om zo snel mogelijk op te voelen, snap niet dat het allemaal zo traag gaat of waarom de pensionhouder het zou moeten doen. Jou paard, jou zorgen.
jij gaat toch ook niet in het weekend naar de dokter omdat je je anders voelt? dat kan heus tot de normale uren wachtenals ze zich nou zwaar ziek gedroeg of duidelijk koliek had was 't wat anders.

dan heb je woensdag zekerheid.
Dan zal dit niet gebeuren gok ik
)