Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VivaLaVida schreef:Ik heb mijn datum voor 12 juli gepland staan. Heb al vaker met trailer gereden, ook achteruit enz enz. Maar ik ben echt heel erg met examens, heel zenuwachtig, zie er nu al tegenop.
Wie gaat er nog meer de komende tijd voor het B-E rijbewijs? Misschien kunnen we ervaringen delen en elkaar steunen

)
VivaLaVida schreef:Ik heb mijn datum voor 12 juli gepland staan. Heb al vaker met trailer gereden, ook achteruit enz enz. Maar ik ben echt heel erg met examens, heel zenuwachtig, zie er nu al tegenop.
Wie gaat er nog meer de komende tijd voor het B-E rijbewijs? Misschien kunnen we ervaringen delen en elkaar steunen
. Ik was nog met een andere jongen samen, ieder had dacht ik 4 uur eigenlijk. Ik moest als laatste afrijden en ondanks dat ze me hadden gewaarschuwd dat ik echt rustig moest rijden bij die examinator had ik nog te snel gereden
.
Als ze zo verschrikkelijk op je vingers kijken, raak ik gestresst 
DromenLies schreef:Ik ben helaas gezakt, ik vind het echt geen aanrader om eerst 5 a 6 uur te lessen en dan meteen examen zonder dat je enige ervaring hebt met rijden met een aanhanger. Dus ik ga nu kijken waar ik gewoon rijlessen kan krijgen en kan afrijden als mijn instructeur vindt dat ik er klaar voor ben...
geoefend met achteruit met onze trailer en paar x mee gereden.
VivaLaVida schreef:nee hoor heb gewoon mn bikini aangetrokken!!
Briefje van 50 in mn bikinitopje.. kan nooit kwaad