Maar ik zou het in ieder geval het leukste vinden als het ècht een verrassing is, op welke manier je dat dan ook doet.
Dat koppie, als ze weet dat hij/zij van haar is...
We willen een filmpje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Martine_R schreef:Ja misschien is dat ook wel een optie. Maar als de pony al ingereden is kan het ruitertje dat er normaal op rijdt toch even een rondje doen? Dan zie je vanzelf hoe de pony zich gedraagt.
Maar ik zou het in ieder geval het leukste vinden als het ècht een verrassing is, op welke manier je dat dan ook doet.
Dat koppie, als ze weet dat hij/zij van haar is...![]()
We willen een filmpje
Ok, dat laatste is sterk overdreven en als trailerladen maar gewoon dagelijkse kost is
. Maar geen halfbakken net zadelmak jong ding voor mijn dochter hoor! Stabiel, niet nerveus te krijgen en lief.... dat zoek ik... dan dus.... over anderhalf jaar pas
Mama moet nog even wachten
S__L schreef:Ik zou absoluut niet het kind meenemen! Eerst zelf kijken en zonder verstand instructrice meenemen. Alleen maar een teleurstelling voor het kind als de pony niet bevalt, afgekeurd wordt of jij het geen goede match vind maar zij zelf wel helemaal verliefd is. Vertel dan een kind maar eens dat er nog zoveel ponys zijn en jullie verder gaan zoeken,

Gewoon, gedurende een jaar zo nu en dan eens ergens bij een kennis ponyrijden.. En dan over, hmm laten we zeggen een jaartje wat gaan kijken bij pony's die evt te koop zijn zeg maar.. Gewoon nu alvast beginnen met De Verrassing voorbereiden
.