Ze bestaan hoor die goede verzorgers.

Ik ben er een

Verzorg nu al bijna 6 jaar dezelfde paarden, in het begin ging ik naar school en kwam ik 2-3 per week, toen heb ik een periode gehad waarin ik veel werkte (was klaar met school) en tegelijkertijd een avondstudie deed en door veel huiswerk dus niet vaker dan 1x per week kwam. Nu heb ik weer een andere situatie (begin weer met een studie, en ben op het moment werkloos) dus kom ik weer 2-3x per week.
Ik verzorg de 2 paarden die er staan, zorg voor eten en water als ik er ben, controleer gelijk even de gehele omheining. Ik pas ook op de paarden en huis als de eigenaren op vakantie zijn ( zo'n 3-6x per jaar)
Dan kom ik 2 x per dag en geef ik voer en water, en controleer de omheining, ruim de post op en zorg voor de tuin in de zomer.
Neem ook zelf contact op met de dierenarts als dat moet (is mijn exbaas dus vandaar dat ik zelf ook wel bel), geef aan wanneer ik denk dat de hoeven weer bekapt moeten worden.
Nu zit ik in een zeer bijzondere situatie dat alles voor mij geregeld word, singel stuk? ligt een nieuwe klaar de volgende keer, ik kan een weekje niet door drukte? geen probleem eigenaar doet het gewoon zelf (ze staan toch in de achtertuin)
Dus mijn situatie is wel uitzonderlijk, maar mn verantwoordelijkheden ken ik absoluut wel