Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)Jolliegirl schreef:Ik wil even inhaken op : Het kijken bij het schieten is wel te doen.
Ho.. Dit verschilt echt per persoon...
Denk er GOED over na.... het is een knal, het is een dreun, het is een klap, evt. nog stuiptrekkingen die erg lawaai kunnen maken als het paard netjes op de zij ligt en dus tegen de ijzeren buizen slaat...
Dit maakt mensen vaak heel erg aan het schrikken na het schieten.
Ik ben even heel open en eerlijk en typ het dus gewoon even vol-uit hoe het is.
Ik vind het ook nogsteeds vreselijk om te zien. En ik heb inmiddels wel 100derden paarden geschoten zien worden.
Er zijn mensen die het kunnen zien..
Er zijn mensen die compleet de pan uit flippen..
Er zijn paarden die rustig vallen.. netjes op hun zij, of haast liggend.
Er zijn paarden die ruig vallen...opzij,omhoog,naar voren.
Jolliegirl schreef:LindyH : Jij stond dus achter het paard met het schieten? Gezien je onder de mest zat.
Is zowiezo geen verstandige plaats om te gaan staan. En dit bedoel ik niet als verwijt.
Citaat:Ik volg dit topic al even en ik begrijp TS en haar keuze helemaal!
Geniet nog even van je grote vriend!
@Simone... heb helemaal kippenvel van je verhaal!
Jolliegirl schreef:Tjeetje simone... wat heftig...!
Hoe is je gevoel er nu bij dan? Heeft alles een plekje gekregen?
En welke slachterij was je als ik vragen mag?
LindyH : Jij stond dus achter het paard met het schieten? Gezien je onder de mest zat.
Is zowiezo geen verstandige plaats om te gaan staan. En dit bedoel ik niet als verwijt.
Het beste is als je erbij wilt zijn, achter de slager te gaan staan, of aan de zijkant met voldoende afstand.
Zoals ik al eerder zei, er zijn paarden die achterover vallen, of voorover springen.... Het risico dat je eronder komt als je ervoor of erachter staat , is té groot.