watje123 schreef:Helemaal met marloes eens.
Naar mijn mening is de prijs dan ook veels te hoog, denk eraan dat hij ook pas 2 is een nog op zijn minst een jaar niks kan doen, waar wel heel veel kosten aan verbonden zijn, daarna moet hij ook nog ingereden worden ( als je dit niet zelf doet komt er ook nog en flink bedrag bovenop) en dan is het ook maar de vraag hoe het zich onder het zadel gedraagt, kan net zo goed heel anders worden dan dat jij het je voorsteld, en dan zit je met de gebakken peren want voor die prijs wordt je hem dan echt niet meer kwijt.
En laat hem aub keuren!
Ik wilde ook een veulen kopen van 2 jaar, had hem ook zien opgroeien vanaf dag 1, was er elke dag wel te vinden op stal, ontwormen en naar de hoefsmid, entingen etc regelde ik ook allemaal en de eigenaar betaalde, toch heb ik hem laten keuren voordat ik definitief overging tot de koop, gewoon weg om later geen problemen mee te krijgen, en wat bleek hij zat onder de verkalkingen!
Hij was waarschijnlijk op de wei eens uitgegleden of misschien tijdens het spelen met soortgenootjes was er eentje achter op zijn kruis gesprongen in ieder geval werd hij afgekeurd en zou niet als sportpaard kunnen dienen.
Zo zie je maar ook als je hem ziet opgroeien,je bent er geen 24 uur per dag bij en weet dus niet of er toch toevallig iets is gebeurd en hem nu iets mankeert.
Bedankt voor het advies, iedereen trouwens

Talent hebben ze of hebben ze niet.