Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sporter schreef:alesha schreef:Wie heeft er voorrang in de bak? (Ik vind dat als je op een nieuw, bijna onstuurbaar paard zit je hoe dan ook voorrang hebt..)
Geen glaswerk in de stallen en de bak
Ik vind dat je met je jonge onbestuurbare paard maar op een tijdstip moet gaan rijden dat niemand er last van heeft, maar dat ben ik:D
Bij ons werken regels wel. Alleen moet je er wel bovenop zitten. En eens in de zoveel tijd vertrekt er iemand die het niet bevalt.
sporter schreef:alesha schreef:Wie heeft er voorrang in de bak? (Ik vind dat als je op een nieuw, bijna onstuurbaar paard zit je hoe dan ook voorrang hebt..)
Geen glaswerk in de stallen en de bak
Ik vind dat je met je jonge onbestuurbare paard maar op een tijdstip moet gaan rijden dat niemand er last van heeft, maar dat ben ik:D
) stef schreef:Toen mijn trainer zijn paard nog in de fase "ik weet nog niet helemaal wat stuur en rem is" zat, reed ie m gerust om 6 uur 's morgens voor ie naar zn werk ging... Tja, kwestie van keuzes maken IMO
Vjestagirl schreef:stef schreef:Ja precies Vjesta, daarom komen er ook 2 verschillende regelementen. Hoezo niet mouwloos eigenlijk?
Geen idee, maar dat mocht niet bij ons. Wij moesten altijd iets aan met een klein mouwtje. Waarschijnlijk gewoon 'uitstraling'
) apple01 schreef:@Sporter wat zijn die regels dan? Is erg benieuwd...
Optiwolk schreef:sporter schreef:
Sorry, niet akkoord!
Ik heb hele dagen school, vaak tot kwart na zes. Dan moet ik nog rijden.
Maar alle pensionklanten willen 's avonds rijden, want die gaan ook fulltime werken. De ene komt op maandag en woensdag, en de andere dinsdag en donderdag, maar dan nog.
Ik ga dan èxtra laat (21.00, tegen dat je klaar bent is het half elf), maar dan vroeg ik wel de eerste maand of ik de piste voor me alleen had.
Nu kan ik vroeger, omdat hij er nu een maand is en dat niet meer hoeft.
Als ik op een tijdstip moet komen met m'n jong paard dat er niemand is, ben ik gejost, want er is altijd wel iemand.
Of ik ga niet naar de lessen, maar dan pakt mama de auto om te gaan werken, zit ik weer in de problemen.
Dus ik vind, dat dit wel mag.
Natuurlijk niet op een superdruk uur, niet in de plaats van een manègeles, en niet langer dan een maand.

)
Princesspres schreef:ik vind overigens dat er geen regel hoeft te bestaan i.v.m net beleerde paarden , ik ga uit van het goed fatsoen van beide partijen.
je kan proberen het minst drukke deel van de de dag te nemen, wel binnen je macht natuurljk. ik kan niet om 6 uur mn paard rijden. ten eerste is stal niet open dan nog en ten tweede vind ik het gewoon belachelijk om om zes uur mn paard te moeten rijden omdat de rest te belazerd is om er een beetje rekening mee te houden..