Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarijeR schreef:Wat is het voordeel dan voor het paard? Of ga jij 's nachts ook om het uur een rondje met je paard lopen zodat ie de stal uit is?
Miekemuis_ schreef:MarijeR schreef:Wat is het voordeel dan voor het paard? Of ga jij 's nachts ook om het uur een rondje met je paard lopen zodat ie de stal uit is?
Wat is Bokt weer gezellig. Altijd maar neuten over een ander. In een stal kan een paard bewegen, in een trailer (bijna) niet. Daarom zou ik hem er na 2 uur wel eens uithalen. Doe jij dat niet, dan is dat zo. Waarom moet iedereen altijd commentaar geven op wat een ander zegt?
Dat verpest gewoon héél bokt! Graag zou ik nu willen vragen dat iedereen nu zn zin zegt, maar geen commentaar meer geeft over wat ik doe met mijn paard!
ikke schreef:Miekemuis_ schreef:Wat is Bokt weer gezellig. Altijd maar neuten over een ander. In een stal kan een paard bewegen, in een trailer (bijna) niet. Daarom zou ik hem er na 2 uur wel eens uithalen. Doe jij dat niet, dan is dat zo. Waarom moet iedereen altijd commentaar geven op wat een ander zegt?
Dat verpest gewoon héél bokt! Graag zou ik nu willen vragen dat iedereen nu zn zin zegt, maar geen commentaar meer geeft over wat ik doe met mijn paard!
Correctie: omdat het kennisniveau hier zo bedroevend laag is dat je de meest stupide adviezen krijgt, door mensen die nauwelijks de straat uit zijn geweest met hun trailer (als ze al met een combi mogen rijden).
Degenen die daadwerkelijk vlieguren hebben gemaakt met paarden aan de haak, die worden afgedaan als mierenn**kers, terwijl juist zij degenen zijn die ECHT weten wat daadwerkelijk van belang is en wat het geneuzel in de marge......
Miekemuis_ schreef:En welke heilige heeft jou verteld dat ik nog de straat niet uitgeweest ben met een paard aan de haak? Juist ja, geen.
Enkel en alleen deze bende bemoeials op bokt verzieken héél de sfeer. Ik ga niet blijven smeken om mij hier gewoon met rust te laten hoor.
_Amigo schreef:- zucht -
Ik heb geen zin in een rel topic, doe dit aub via PB zodat ik wel iets aan mijn topic heb voordat het gesloten word.

ikke schreef:Miekemuis_ schreef:En welke heilige heeft jou verteld dat ik nog de straat niet uitgeweest ben met een paard aan de haak? Juist ja, geen.
Enkel en alleen deze bende bemoeials op bokt verzieken héél de sfeer. Ik ga niet blijven smeken om mij hier gewoon met rust te laten hoor.
En welke heilige heeft het jou wijsgemaakt dat ik dat zo bedoel..??
Miekemuis_ schreef:ikke schreef:En welke heilige heeft het jou wijsgemaakt dat ik dat zo bedoel..??
Wel, jijzelf. Met je reactie waarin je mij quote! Gelieve nu de TS haar vraag te respecteren en mij gewoon met rust te laten!
TS zal zelf wel kiezen wat zij goed vindt voor haar paard. Net zoals ik dat doe.