Ik zou er als koper dus echt niet naartoe gaan. Redenen zijn al eerder vermeld: met veel andere mensen paarden kijken, tegen elkaar op bieden, nog een keer terug moeten komen om proef te rijden of op dezelfde dag, als paard al doior tig andere gereden is. Ik wil persoonlijk met de eigenaar/berijder kunnen praten, met het paard contact hebben buiten het rijden om. Kan me zo voorstellen dat paard tureluurs wordt als er 20 mensen voetje vragen om te kijken of ie braaf is...
Tenzij het allemaal vreselijk dure paarden zijn (waarbij de omgang misschien niet zo belangrijk is, of ie braaf is tegen kindjes, makkelijk te poetsen is, want paard moet alleen maar presteren onder het zadel, even grof gezegd) denk ik dat je een hele grote doelgroep mist. Plus veel mensen binnenhaalt die alleen maar paardjes komen kijken en mensen die gratis een ritje willen maken onder het mom van proefrijden. Paarden die anders zijn dan anders door de menigte, ik wil weten hoe ie normaal gesproken is in alle rust.
Kan de eigenaar die tijd en het geld wat hij er in steekt, niet gewoon in advertenties steken en een persoon die de paarden kent en de tijd heeft/maakt om kopers op te vangen, begeleid en paard voorrijdt?