Bijrijder, of toch niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:07

Dus Mist: feitelijk komt het er op neer dat ook jij iemand hebt die jouw paarden af en toe verzorgt. :)

Mijn zoektocht is tot op heden nog niet echt geslaagd. Ik heb wel wat reacties gehad maar daar is nog niets uitgekomen. Misschien omdat het weer nog niet echt meezat? En ben ik dan te kritisch als ik zeg dat ik iemand zoek die langer is dan 1,70 m ivm de grootte van mijn paard?

Chezshir77

Re: Bijrijder, of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:18

Tja, langer dan 1,70 vind ik niet zo kritish, maar het is gewoon best lastig iemand te vinden die geen kind meer is schijnt.

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:33

Ik snap wel dat sommige mensen het niet zo hebben op bijrijders.
Ik ben nu bijna 13 en ik heb al erg veel verzorgers/bijrijders gezien die
gewoon misbruik maken van je vertrouwen.
Vroeger verzorgde ik paarden samen met twee andere meisjes, die deden echt dingen die ik gewoon niet vond kunnen.
Ik probeer zelf wel altijd alle afspraken na te komen.
En slecht weer houd mij echt niet tegen.
We zijn toch niet van suiker! ;)

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 13:38

Ik heb sinds een kleine maand weer een bijrijdster. Een leuke, vlotte meid van 18. Ze rijdt op dit moment 3x in de week, omdat ik in de wintermaanden zo goed als niet kan rijden wegens medische redenen (vorm reuma)

Ik ben er altijd bij, geef haar zelf les en weet dus zeker dat ze gereden wordt op de manier die ik fijn vind. Laat haar dus niet rijden uit tijdsgebrek (wat bij de meeste juist de reden is) Maar puur zodat mijn paard 's winters ook echt onder het zadel komt, ipv alleen aan de longe en af en toe stappen onder het zadel.

Ze moet altijd haar cap op hebben, als ze op Prisca stapt. Zelfs als ze alleen even stapt, cap niet op, dan niet op mijn paard.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:59

leeftijd heeft er ook zeker wel mee te maken.
ik heb iemand gehad van 13, maar zij had een hele verantwoordelijke moeder die ook altijd mee was.
Dat scheelt echt wel heel veel