Ik zou hard zoeken, vind het echt duur
Welke omgeving woon je?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
danneke80 schreef:Toen ik een jaar of 14 was zette ik ook altijd paarden binnen en buiten op een pensionstal. Ik kreeg daar niet zo gek veel geld voor, maar vond het heel leuk werk om te doen.
Als ik voor zoiets een bo kon krijgen en dus mijn eigen pony, dan had ik dit meteen gedaan.
Een krantenwijk verdient volgens mij niet meer voor een scholier hoor.
JadeYsla schreef:Ik heb het ook een jaar gedaan, maar dan samen met een vriendin. Onze paarden stonden gratis en wij waren sochtend 1,5 uur bezig en smidddags een uurtje. Maar wij waren samen en konden dus afwisselen, maar waren vaak ook samen. Was ideaal! Misschien kun jij het ook met 2 of meerdere meiden redden, of met de pesionklanten.
juval schreef:Lusitana schreef:Er zijn hele legers met mensen die dat best willen tegen gratis stalling en kleine vergoeding. Zet gewoon een advert.
hoeven die niet te werken dan?
we kunnen natuurlijk eens een poging doen op marktplaats oid.
juval schreef:wat we zoeken is iemand die elke dag (liefst dus ook in het weekend) de paarden (9 nu) in de wei zet in de ochtend, en in de middag ze weer binnen wil halen. Die dus 2 keer per dag met de paarden wil lopen.
ik denk dat het nog niet mee gaat vallen zo iemand te vinden.
anneliesdj schreef:Dat snap ik maar als je 't uitrekend op jaarbasis betaal je 600,- daar huur je normaal gesproken al een hele hectare voor en dan mag je dus zelf bepalen hoeveel paarden je er neerzet. Als jij dan ook nog verzorging voor anderen doet...
troi schreef:Gewoon advertentie zetten! Ik denk echt dat het heel makkelijk zal zijn iemand te vinden. Het is crisis dus zat mensen die thuis zitten en graag wat willen doen. Als je dan je paardje kan houden door de gratis stalling zou dat toch perfect zijn!
Miekemuis_ schreef:Om de 2 dagen, en hij doet het graag dus waarom zou dat slavernij zijn?
Edit: Hij is trouwens ook niet verplicht om dat te doen hé, hij heeft de job toch zelf aangenomen zeker