krln schreef:Waarom belt ze de handelaar niet eerst op om te kijken wat hij ervan zegt?
Misschien als je gewoon brutaal bent en 'dreigt' met een rechtzaak als hij het dier niet terug neemt dat het werkt en hij hem wel komt halen. Als je de handelaar niet eerst gebeld hebt geef je het ook geen kans om het 'netjes' op te lossen!
En ik vind idd ook dat ze wel haar verantwoordelijkheid moet nemen voor het paard! Het is een levend dier, en als die je toch niet aan staat kun je hem niet zomaar aan zn lot over laten..
Succes ermee, en hoop dat het goed komt.
Was ook mijn eerste gedachte.
Bellen na de handelaar en kijken wat hij te zeggen heeft, wie weet neemt hij het paard weer netjes terug. (wat ik betwijfel) Zo heeft je vriendin in iedergeval hem de kans gegeven om het op te lossen.
Ik weet dat je vriendin er verder geen geld in wil steken, maar blijf het zielig voor het paard vinden. Het dier heeft er niet voor gekozen. Ik zou er toch een da bijhalen zodat je vriendin,als er een rechtzaak mocht komen, iets sterke voor staat.
Bovendien kan het allemaal meevallen, en wie weet heeft je vriendin er toch nog een leuk paardje aan.
Arm dier
!