Wie heeft er wel eens een zadel op laten sturen?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oppernemo

Re: Wie heeft er wel eens een zadel op laten sturen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:44

Als je denkt dat het zadel past, de prijs is niet te hoog en je kunt het terugsturen als het niet past zou ik het doen! Ik ben voorstander van het zelf passen en op maat laten maken indien nodig, dan maar die 50 á 100 euro extra, maar dan weet ik wel dat het zadel goed past en er goed uitziet.
Maar, tuurlijk kan het wel :D

optimized

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:50

ik heb dat eens gedaan heb het geld gestort en nooit het zadel gezien en die mensen zeiden dat ik ze kon vertrouwen ... zo zie je maar ik koop altijd zadels in een ruiterswinkel *D

optimized

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:53

laura_power schreef:
Hallo,

Volgens mij is het merk Merano, ik ken het merk verder niet. Heb zelf 130 euro betaald 2e hands voor het zadel en hem niet gebruikt. Heeft idd een vierkante lepel. Foto;s kan ik nu niet maken omdat ik nu niet thuis ben. kan je vanavond nog wel even een paar mailen die ik thuis heb op de pc. Verder geen dingen, bekendheden oid.

Groetjes (de verkoper!)

dit mailtje kreeg ik net terug, dus krijg vanavond nog wat meer foto's, heb er nu pas 1.
ik zei dat ik meer wilde zien! allebei de zeikanten, voorkant, achterkant etc.

krijg trouwens alleen zadel + beugelriemen (geen singel en stijgbeugels. mede daarom wat goedkoper?)

ik heb een merano dressuur zadel :D maar zal hem ook moeten weg doen want die past totaal niet op mijn nieuwe haffie ! :(

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:53

ik heb mijn zadel ook verstuurd na verkoop.
Netjes ingepakt en verzekerd verzonden.
Volgende dag netjes aangekomen, deal gesloten!

Gaat echt prima hoor, niet iedereen licht je zo maar even op ;)

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:58

Heb zelf eens een zadel naar Belgie verstuurd, adres klopte, alleen de post daar kon het adres niet vinden }:0 , was wel even spannend maar kreeg het zadel zo weer teruggestuurd.

Heb zelf ook zadels ontvangen, als je een Barefoot zadel wil testen, krijg je die ook met de post, en moet je hem ook weer doorsturen, alles gewoon goedgegaan hoor !

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:00

Ik heb ook wel zadels verzonden. Maar dan geldt wel: verzonden is verkocht. Nooit problemen mee gehad! Ik heb ook wel eens een zadel besteld bij een webshop. Paste natuurlijk niet, dus dat kon ik ook zonder problemen terugsturen.....

Ha ha ik heb ook de Barefoot gehad, maar ook weer verkocht. Ja hoor: opgestuurd! *D