Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kristie14 schreef:Ik reed haar na die 3 weken gewoon rustig aan,
ze vertoonde toen gestaak bij het aangalloperen.
Ik zal eens vragen of de DA langs wil komen en haar eens
wil controleren, dat van die eierstokken heb ik nog nooit
gehoord?
Ze is 7 jaar, en het is niet anders als ze hengstig is.
Ik zit gewoon met mn handen in het haar, het is een lieve pony
maar ze heeft zulke nukken dat ik haar niet verkocht krijg!
Aieshja schreef:Wie zegt dat deze paarden/pony's zonder papieren zijn? Deze zijn altijd mèt papieren, vanuit daar worden ze verder verkocht. Ik vraag nooit na hoe het dan met hun gaat
Frozen schreef:je kunt hem toch het beste gewoon inruilen bij een handelstal ,dat soort stallen gaan vaak alleen voor de winst,dus dan komt ze wel goed terecht knip
kristie14 schreef:Ik heb op dit moment geen vraagprijs, mij gaat het er om dat ze naar een goed tehuis gaat,
naar iemand die zin en tijd heeft haar verder te helpen. Prijs speelt hierbij geen rol, maar als ik haar
gratis weggeef denk ik dat mensen haar eerder verder verkopen of naar de slacht brengen, dan hebben
ze toch winst!
DendroFleur schreef:Aangezien je zelf toch een ander paard wilt, zal ik niet zelf op zoek gaan naar de oorzaak. Kost geld, lastig om te bepalen waar te beginnen en je ouders staan er ook niet achter.
DendroFleur schreef:Maar als je dat zelf van je zakgeld moet betalen zul je toch maanden moeten sparen. Ouders staan er niet achter en willen het dier snel kwijt en voor niet veel geld. Als je een dierenarts, osteopaath en masseur er naar laat kijken zit je snel richting 200 euro.