Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara1975 schreef:maar ondertussen staat het veulen al 2 weken extra te eten op kosten van verkoper..en met een beetje pech staat hij daar van de winter ook nog omdat dat die mensen beter uitkomt...wie compenseerd de extra kosten die verkoper op dit moment maakt voor het veulen???
om een bepaald ras te krijgen die in de buurt zelde of nooit te koop is....Pashon schreef:als een kopende partij zich terug trekt ben je verplicht de aanbetaling in zijn geheel terug te betalen tenzij anders afgesproken is en je dit kunt aantonen.
Vind het ook best asociaal om die mensen hun geld niet terug te geven een stukje fatsoen is wel op zijn plaats. en €150,- is nou ook weer niet de jackpot als je het daar van moet hebben.
Tineke90 schreef:hoop dat de bank jou het telefoonnummer van de mensen kan geven. Vind het wel heel raar dat ze niks meer laten horen.
piecon schreef:Ik neem aan dat als de koper het veulen op wil halen zij een tijd en datum afspreekt? Het is tenslotte 700 km. Heeft ze jouw adres dan?
Pashon schreef:als een kopende partij zich terug trekt ben je verplicht de aanbetaling in zijn geheel terug te betalen tenzij anders afgesproken is en je dit kunt aantonen.
Vind het ook best asociaal om die mensen hun geld niet terug te geven een stukje fatsoen is wel op zijn plaats. en €150,- is nou ook weer niet de jackpot als je het daar van moet hebben.
Pashon schreef:geld terug storten en het veulen weer te koop zetten mag, dan ontbind je de voorwaarden. Geld houden en het veulen weer te koop zetten mag niet.
Vind het overigens van beide partijen raar dat ze niet eerst een datum afgesproken hebben.
GamblersCup schreef:Stel dat die 29 daadwerkelijk een datum had moeten zijn, dan is er een datum gepland en gaan die mensen er van uit dat ze dan het veulen op kunnen halen. Al vind ik wel dat ze zich zouden moeten melden, je wilt weten waar je aan toe bent. En als het nog even duurt, is het wel zo netjes dat ze dan stallingskosten betalen.
Pashon schreef:Diablo zoals ik al eerder aangegeven heb, heb ik jaren geleden in dezelfde soort situatie gezeten en dus weet ik dat het zo in elkaar steekt.
Hoe je het ook wend of keerd vind het zelf toch wel wat laks ook van jou kant, je had haar gegevens ook op kunnen schrijven en haar direct kunnen vragen hoe lang ze dacht dat ze nodig had om vervoer te regelen.
Hoop voor het diertje dat het opgelost gaan worden en dat hij een goed tehuis krijgt.