automatische overschrijving. dan heb je alles op papier staan dat het is betaald.
kimmie88
Geplaatst: 03-11-10 05:01
Ik betaal in principe altijd via internet bankieren.
1x heb ik contant betaald, omdat ik om een of andere rare reden het geld iedere keer terug gestort kreeg. Dan krijg ik een kwitantie waarop staat dat ik betaald heb, maar dat vind ik maar irritant.
Automatische overschrijving, elke 1st van de maand. Zo kan ikhet niet vergeten.
Nagano
Geplaatst: 03-11-10 09:14
zeker contant dan heb ik gelijk bewijs dat er betaald is door een handtekening voor ontvangst heb al mee gemaakt dat ze zijden u heeft niet betaald en ik had het bewijs gelukkig van wel dus altijd kontand met handtekening
Silence
Geplaatst: 03-11-10 09:16
Overmaken zodra het loon gestort is. Weet ik zeker dat ik op tijd ben
mirgino
Geplaatst: 03-11-10 09:19
op deze stal gelijk begonnen met overmaken via de bank
op 2 vorige stallen problemen gehad ,ze zeiden dat ik niet betaald had gelukkig maakte ik altijd een praatje [ omdat ze geen bewijs van betalen gaven ]zodat ik mocht er een misverstand zijn dat verhaal kon aanhalen
en gelukkig hebben ze excusses aangeboden later,maar leuk was dat niet
daarom nu gewoon elke 1ste van de maand via de bank.
Jockey_my
Geplaatst: 03-11-10 09:20
Overmaken, Doet iedereen bij ons.
Op mijn oude stal betaalde ik contant, nooit problemen mee gehad.
Marrlyn
Geplaatst: 03-11-10 09:41
Ik betaalde het stalgeld telkens contant (en kreeg een kwitantie) of het werd in mindering gebracht op mijn salaris (2 verschillende stallen)
fja37
Geplaatst: 03-11-10 09:46
ik heb het jaren contant betaald, maar bij verslechtering van de relatie tussen manegehouder en mij(onverwachte verhogingen en volhouden dat ik niet betaalde) ben ik het gaan overmaken. en dat werkt nu voor mij. (alhoewel hij het graag contant in handen krijgt, mijn vermoeden is dat het buiten de boeken blijft.)
c_alsemgeest
Geplaatst: 03-11-10 09:47
Ik laat het altijd automatisch overschrijven. Dat doe ik sowieso bij al mijn "vastelasten", zodat ik deze niet vergeet.
In het verleden wel contant betaald, en daar heb ik altijd netjes een kwitantie van gekregen.
via de automatische piloot bij de bank, zo kan ik het niet vergeten en heb ik bewijs (niet dat het ooit fout is gegaan, maar je kan nooit weten waar het goed voor is).
Bij de vorige stal was het zelfs de wens om over te maken, die man vond het niet prettig om met veel contant geld in huis te zitten aan het begin van de maand, in verband met overvallen.
tarzan32
Geplaatst: 03-11-10 10:31
Ik betaal altijd via de bank, tevens is dit ook een bewijs van betaling
amj
Geplaatst: 03-11-10 10:35
Ik maak het elke maand over. Ook omdat je dan altijd bewijs hebt. Contant zou voor mij ook helemaal niet makkelijk zijn. Ik woon in zo'n klein dorpje dat we niet eens een pinautomaat hebben. Voor contant geld moet ik dus altijd al ergens naar toe rijden om te pinnen. Zeer irritant.
Bij mij betaalt eigenlijk iedereen contant rond de 1ste. Natuurlijk geef ik altijd een handgeschreven en getekende kwitantie om verwarring te voorkomen. Nadeel van contant vind ik dat geen van mijn klanten elke dag komt en er regelmatig een week tussen de 1ste en betalen zit. Er zijn maar weinig mensen die te vroeg betalen, hoor. Voordeel is dat ik ook veel contant betaal en dus niet eerst naar de bank hoef. De agrarische sector is erg ingesteld op handje contantje en ik dus verplicht ook.
ik pin het altijd op de manege en dan bij de manege eigenaar,ik krijg ook een kwitantie mee waar alles opstaat wat ik betaald heb. lessen,een barbonntje,ed
Wij doen t altijd contant. Maar ik vergeet t wel vaak, betaal vaak 2 maanden tegelijk. Is voor de boer geen probleem, is een erg makkelijke.
Yv_
Geplaatst: 04-11-10 18:17
Ik vind overmaken nog steeds het makkelijkst. Alleen de huidige staleigenaresse wil het graag contant hebben, omdat ze maar 3 paarden in pension heeft en alle benodigdheden (voer, vlas, huur land etc) dus haalt uit het 'klantenpotje' (oftewel stalgeld van ons). Dus dan krijgt ze dat ook contant. Wel krijg ik netjes een kwitantie dat het betaald is, zodat er daar iig geen misverstanden over kunnen ontstaan .
Ik ben nooit te laat met betalen, dat vind ik toch zo iets vreselijks! Altijd het eerste weekend voordat de maand begint. Of het laatste weekend van de maand, zo kun je het ook zien . En dan betaal ik vooruit.