Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

X_Linz_X schreef:ik heb dus de laatste keer dat ik haar zag gezegt: als je niet komt verkoop ik het, (meer als drijgement) maar toen kwam ze op hoge poten naar me toe van ja dat moet je durven dan kun jij 400 euro betalen..
hoe zit dat dan met rechten? is er niet een regeling van als het zo lang niet wordt opgehaald dat het dan van mij is?
X_Linz_X schreef:ik heb dus de laatste keer dat ik haar zag gezegt: als je niet komt verkoop ik het, (meer als drijgement) maar toen kwam ze op hoge poten naar me toe van ja dat moet je durven dan kun jij 400 euro betalen..
hoe zit dat dan met rechten? is er niet een regeling van als het zo lang niet wordt opgehaald dat het dan van mij is?
X_Linz_X schreef:we hebben hier op stal een tijd geleden, zo'n 6 maanden schat ik, een amazone gehad die na 3 weken niks meer van zich heeft laten horen. We kunnen bellen wat we willen maar ze neemt haar telefoon niet op, reageert niet op mails.
nu ken ik dit meisje, ze woont hier in de buurt, en ik zie haar wel eens lopen met vriendinnen ofzo, of met haar vriend. maar vaak doet ze me of ze me niet kent en als ik haar aan wil spreken is het zo van: ik heb nu geen tijd en loopt ze weg.
ze heeft op stal nog twee tassen met spullen staan, 3 jassen, een nieuw anky hoofdstel en een net dressuurzadel.
wat kan ik hiermee?
ik heb ook via vriendinnen van haar geprobeerd contact met haar te krijgen, en gevraagd of ze willen doorgeven dat ze haar spullen moet komen halen. Ook via hyves. dus ze weet heel goed dat ze langs moet komen. Het is zeker niet zo dat hier de grootste ruzie is geweest en dat ze daarom niet durft te komen!
ik heb de spullen zelf niet nodig, maar het ligt wel in de weg. wat kan ik hier mee doen?
Het is geen opslagplaats hier!
Miepie1980 schreef:Bermudaa, ik snap je reactie niet???
TS: laat de stalhouder het gewoon uitzoeken. Ik ging er geen moeite voor doen om het langs te brengen.
Zou als stalhouder een telefoontje naar haar moeder wagen als ze nog minderjarig is. That's it. Evt. aangetekende brief als je het zeker wilt weten.
aerdenhout1 schreef:X_Linz_X schreef:we hebben hier op stal een tijd geleden, zo'n 6 maanden schat ik, een amazone gehad die na 3 weken niks meer van zich heeft laten horen. We kunnen bellen wat we willen maar ze neemt haar telefoon niet op, reageert niet op mails.
nu ken ik dit meisje, ze woont hier in de buurt, en ik zie haar wel eens lopen met vriendinnen ofzo, of met haar vriend. maar vaak doet ze me of ze me niet kent en als ik haar aan wil spreken is het zo van: ik heb nu geen tijd en loopt ze weg.
ze heeft op stal nog twee tassen met spullen staan, 3 jassen, een nieuw anky hoofdstel en een net dressuurzadel.
wat kan ik hiermee?
ik heb ook via vriendinnen van haar geprobeerd contact met haar te krijgen, en gevraagd of ze willen doorgeven dat ze haar spullen moet komen halen. Ook via hyves. dus ze weet heel goed dat ze langs moet komen. Het is zeker niet zo dat hier de grootste ruzie is geweest en dat ze daarom niet durft te komen!
ik heb de spullen zelf niet nodig, maar het ligt wel in de weg. wat kan ik hier mee doen?
Het is geen opslagplaats hier!
Dit heb ik ook ooit met een pensionklant gehad.
Na 1 jaar heb ik al de spullen verkocht.
Die van mij liet trouwens ook een pony achter, die is op 34 jarige leeftijd vorige week ingeslapen na een slag in de darmen.
Ik heb via via, haar wel laten weten dat de pony is overleden.
berdien85 schreef:Dan zet je het toch op MP?
Je hebt je best gedaan, toch?!