Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felicity schreef:Hoezo praat ik nu weer onzin. Ik geef alleen mijn mening. Ik heb het zo voor mekaar als ik in zo'n lastig pakket zit dat mijn ouders de zorg van mijn paard op zich nemen. En ik er dus geen kosten aan heb.
Wij kunnen vanaf de computer niet weten wat voor regeling de persoon heeft geregeld wat betrekking tot zijn paard. Misschien heeft die ook wel zo'n constructie.
Een auto is vervangbaar als daar het geld voor is. Een paard heeft zijn eigen karakter en eigenschappen en niet vervangbaar voor precies dezelfde.
felicity schreef:En nog steeds vind ik een paard en een auto een groot verschil. Maar dat is mijn mening.
maar alsnog er is een verschil tussen blik en vlees
Issy schreef:Iemand heeft een schuld (geldbedrag van bijna 10.000 euro) bij mij open staan, en zegt al maanden dat er geen cent afgelost kan worden. Alle redenen waarom er niet afgelost kan worden zijn zo langszamerhand al de reveu gepasseerd.
Ik wil de zaak uit handen geven....
Dees schreef:Issy schreef:Iemand heeft een schuld (geldbedrag van bijna 10.000 euro) bij mij open staan, en zegt al maanden dat er geen cent afgelost kan worden. Alle redenen waarom er niet afgelost kan worden zijn zo langszamerhand al de reveu gepasseerd.
Ik wil de zaak uit handen geven....
Financiele tips heb je al te over gekregen.
Maar, mijn hemel, hoe heb je de situatie zo laten oplopen?
Je gaat privé toch niet iets van 10.000 euro leveren zonder contante betaling?
En je leent toch ook niet zomaar zoveel geld uit aan iemand?
Houdt er maar rekening mee, iedere euro die je terug gaat krijgen, is een meevaller.
Nooit weer in zo'n situatie komen!
nikita_benno schreef:wacht even even over het paard op een andere naam zetten ik neem aan dat die stallings kosten dan zelf doorbetaald dus dan is het paard alsnog voor haar voor een paard van een ander betaal je niet neem ik aan...? en als het via internetbankieren word betaald dan kun je dat als bewijs gebruiken. alsnog vind het het cru om beslag te laten leggen op een paard 10.000 euro schuld is ook een beetje te.
dan moet een deurwaarder echt wel iets kunnen. idd geld is geld ja zelf zou ik nooit zover gaan aangezien mn nieuwe paard echt wel veel waard is voor mij, maar dit is gewoon ongeschoft en zeker als ik lees dat het om huur enz gaat. maar ik neem aan dat ze met dit soort kosten kwa stalling wel iets kunnen. nikita_benno schreef:wacht even even over het paard op een andere naam zetten ik neem aan dat die stallings kosten dan zelf doorbetaald dus dan is het paard alsnog voor haar voor een paard van een ander betaal je niet neem ik aan...? en als het via internetbankieren word betaald dan kun je dat als bewijs gebruiken. alsnog vind het het cru om beslag te laten leggen op een paard 10.000 euro schuld is ook een beetje te.