Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zou voor mij echt een reden zijn om daar niet te staan..
Lins_Vetra schreef:OM 5 uur ben ik nog niet klaar met werken hoor op vrijdagZou voor mij echt een reden zijn om daar niet te staan..
Bij ons is er doordeweeks niet echt een sluitingstijd (officieel geloof ik half 11).
In het weekend wel; zaterdag 19 uur, zondag 18 uur, maar als je een half uurtje langer bezig bent, dan is het niet zo erg.
Soms wel jammer, maar ben het wel gewend
ikke schreef:Lins_Vetra schreef:OM 5 uur ben ik nog niet klaar met werken hoor op vrijdagZou voor mij echt een reden zijn om daar niet te staan..
Bij ons is er doordeweeks niet echt een sluitingstijd (officieel geloof ik half 11).
In het weekend wel; zaterdag 19 uur, zondag 18 uur, maar als je een half uurtje langer bezig bent, dan is het niet zo erg.
Soms wel jammer, maar ben het wel gewend
Maar hoe zouden ze dan omgaan met klanten die soms pas in de avond terugkomen van wedstrijden, weekenden of andere uitstapjes?
Het overkomt me nog wel eens dat we pas rond 21.00 of zo terug op stal zijn na een weekendje weg.
Daar maken ze geen probleem van. 
Bix schreef:Ik heb het helemaal niet op openingstijden/niet op zondag-praktijken. Ik wil gewoon kunnen gaan wanneer ik wil (niet in het extreme natuurlijk).
MarcoBorsato schreef:Wij hebben geen openingstijden op stal, dat zou ik ook wazig vinden, ik wil zelf bepalen hoe laat en hoe lang ik bij mn paard ben