jes_sira schreef:Ja maar, je gaat hem toch zeker wel bellen waarom hij dit gedaan heeft?
Misschien heeft hij wel maanden geprobeerd contact met je te krijgen en omdat dit niet lukte dacht hij dat je het paard niet meer wilde. Lijkt me sterk hoor, maar het zou zomaar zoiets kunnen zijn als een maf misverstand oid.
Ik heb die man gebeld, hij beweerde dat m'n paard dood was. Ik vroeg om zijn boekje op te sturen, dit zou hij meegegeven hebben aan de afhaaldienst.
Ben dan naar de politie gegaan, die hebben hem ook gebeld, daar zei hij da hij die verkocht heeft want wij betaalden onze schulden niet, (terwijl er mondeling afgesproken was dat hij er gratis mocht staan) maar zonder contract zijn wij machteloos..
Hij beweert dat hij er anderhalfjaar gestaan heeft.. wij hebben hem er in mei 2010 naartoe gebracht..

...maar idd, ander land, andere regels...
Dat zou die van mij ook wel willen.. verder natuurlijk een heel naar verhaal voor jou. Zou maar goed gaan praten met de ' nieuwe eigenaars' van je paardje, misschien kan je hier een goede regeling mee treffen, neem aan dat je uiteindelijk gewoon het beste wilt voor je paardje.