Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ook had Nde eigendoms papieren nog van het paard in haar bezit.
die kon J niet aan mij geven en vertelde mij dat ze die was verloren in de hevige sneeuwval op de fiets dat heb ik ook nog in de mail staan....
wilou_sharon schreef:@t amy77
ik heb hier zeer zeker van geleerd maar ik wilde gewoon dat J een leuk paard kreeg omdat ze eerder een paard moest in laten slapen.
en ik vind het leuk wat ik doe om met paarden om te gaan en ze op een kleinschalig manier te verkopen het gaat mij om de klik tussen ruiter en paard het is immer geen kleding kast die je koopt vandaar dat ik ook die merrie wer heb opgehaald omdat het gewoon niet klikte....
in ieder geval bedankt voor het compliment en dit gebeurd mij nooit meer
@t mistral_bink waarom zou ik niet naar de politie moeten gaan in jou ogen ????
Mindfields schreef:Sharon ik heb de foto's gezien van hoe hij er uit zag toen hij net bij jou vandaan kwam, de eerste dag van aankomst en het is echt verschrikkelijk hoe onvoorstelbaar mager hij was. Geen spier er meer op en overal uitstekende botten.
Ik snap niet dat je dat zelf niet zielig vind? Je houdt toch van paarden?
Nogmaals ik vind het heel vervelend voor je dat dit gebeurt is maar ik vind wel dat je je paarden wat beter zou moeten verzorgen.
Mindfields schreef:Sharon ik heb de foto's gezien van hoe hij er uit zag toen hij net bij jou vandaan kwam, de eerste dag van aankomst en het is echt verschrikkelijk hoe onvoorstelbaar mager hij was. Geen spier er meer op en overal uitstekende botten.
Nogmaals ik vind het heel vervelend voor je dat dit gebeurt is maar ik vind wel dat je je paarden wat beter zou moeten verzorgen.
MamboBeach schreef:Mindfields schreef:Sharon ik heb de foto's gezien van hoe hij er uit zag toen hij net bij jou vandaan kwam, de eerste dag van aankomst en het is echt verschrikkelijk hoe onvoorstelbaar mager hij was. Geen spier er meer op en overal uitstekende botten.
Kun je dat niet beter via PB doen?