Wel heb ik even rond gekeken op MP naar de VP van andere tuigpaarden en die liggen inderdaad een stuk lager als die van dit paard. Hoewel die paarden mij dan ook weer totaal niet aanspreken
De meesten zitten rond de 1250-1900 met hier en daar een uitschieter tot 3000. Is toch wel een behoorlijk verschil met 4000-4500, dus ik denk dat als hij me bij de 2e bezichtiging nog steeds aan staat ik de eigenaren een iets lager bod uit zal brengen.Edit: Dit paard staat aan huis gestald, dus ik denk niet dat dit paard door de winter heen veel meer kost dan anders. De eigenaren hebben wel gezegt zijn plek beschikbaar te willen hebben om paarden in training te nemen, dus ik neem aan dat ze hem deze winter liever elders ongebracht hebben. We zullen het zien

. Zeker omdat hun vraagprijs 4500 is
.
). Dat gaat sowieso een belangrijk trainingspunt voor ons ...ehh mij!... zijn, denk dat het er dan ook al gelijk een stuk beter uit zal zien. De eerste rondes zaten mijn beugels ook net iets te lang, waardoor het erg lastig was om goed te blijven zitten. Ik ben dan ook regelmatig op zijn hals beland, omdat ik totaal uit balans raakte
Spreekt dan toch wel voor het paard dat hij daar zo rustig onder bleef en gewoon braaf door liep, gezien hij pas zo kort onder het zadel is. Ondanks dat ik hem voor mijn gevoel echt enorm in de weg zat vind ik dat hij toch best braaf zijn rondes liep