Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikdoemaarwat schreef:Je moet niet je frustraties op mijn botvierensammie, dus een pensioneigenaar kan dit dus maar te pa en te onpas maken, krijgt mijn vriendin straks de rekening voor september ook nog en als ze besluit die niet te betalen,dan krijgt ze haar paard niet?
wel makkelijk dan dat je een eigen paard hebt maar er geen moer over te vertellen hebt
Ik kan niks aan de hele situatie doen, wat ik hier wel lees en meekrijg is elkaar upjutten van ik zou zus of zo doen. Terwijl men niet in die situatie zit, dus met geen mogelijkheid kan zeggen wat men in dezelfde situatie doet. Een eigen paard en geen moer te vertellen is weer het andere uiterste, maar het is en blijft wel zo dat je niet zo maar ongevraagd op iemands erf mag begeven. Het is zelfs zo dat als die man de politie belt dat ze jou tegen houden en niet die man omdat jouw 'eigendom' daar staat. Hoe dat op te lossen valt geen idee, het enige dat ik in deze hele situatie mee zou willen geven is denk na en ga geen domme dingen doen.

ikdoemaarwat schreef:alane: het is dat mijn vriendin nog ff belt anders hadden we dus mooi van niks geweten
en sneekie zijn we niet hoor, ze krijgen de mededeling dat als ze er woensdag niet halen dat we stappen gaan ondernemen
Sammie schreef:Ik voel mij niet persoonlijk aangevallen, maar ik lees wel een hoop frustratie in je berichtenLogisch.. maar niet nodig.
leonie1984 schreef:Zou daar ook nooit meer een paard in opfok zetten met die mensen kun je duidelijk geen afspraken maken, dan zou ik ze mijn paard ook zeker niet toevertrouwen.
Succes en ik hoop voor je vriendin dat het woensdag allemaal volgens planning verloopt.