Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!tita schreef:En hoe zat het dan met de aansprakelijkheid.
Ik was het niet van plan maar het liet me niet los ik wilde het gewoon weten...dus een vriend van mij is meester-meester in de rechten. Deze jongeman heeft niks met paarden dus hij kan alleen uitgaan van de feiten die ik vertelde.
In dit geval is er sprake geweest van slechte nalatenschap..de stalhouder was weg en zijn vrouw was paar dagen op vakantie (dat wist ik niet toen ik het topic opende)
Een stalhouder heeft ook bepaalde eisen waaraan hij moet voldoen ongeacht of het op papier staat of niet.
Mijn kansen waren behoorlijk positief
tita schreef:Ik weet nooit wie de paarden buiten zet of binnen haalt (binnen halen doe ik paar keer per week zelf behalve als het super weer is)
Hij doet het gewoon liever zelf niet dan gaan mensen van stal het doen.
Vala schreef:Mensen die zeggen dat dit een simpel oogontstekinkje is...tsja, in 9 van de 10 gevallen wel. Doordat ik destijds dacht dat mijn paard een simpel oogontstekinkje had en zelf ben gaan prutsen met gekookt water en kamillethee was mijn ruin dus 2 jaar later zijn oog kwijt.
Verder heb ik ook tot 7 jaar geleden gedurende 6 jaar lang met veel plezier op deze stal gestaan. Hoe de situatie nu daar is kan ik dus niet beoordelen maar destijds vond ik het er prima, alhoewel er soms wel wat dingetjes waren. Maar dat is overal.
En aangezien Tita er ook al een poosje staat houdt ze het vast nog wel even vol!
Ga je 2 huizen verderop staan zeker Tita? Bij Ingrid? Wordt mooi daar hoor ik van iedereen!
daar ga ik heen en ik ben zoooo blij met mijn buitenluikje