Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

russel schreef:Hoe lang verwacht men dat bodems van trailers meegaan? Ik hoor wel eens 5 jaar, maar 8 jaar is toch ook al een hele tijd.
Als je handig bent, kun je zelf een bodem vervangen, wel veel werk, met wat hulp..

Maar ik wel. Heel veel reacties gehad. Mensen met dezelfde problemen bij de Jumper van dezelfde leeftijd. Dus er is wel degelijk sprake geweest van een fout in de fabricage, maar je krijgt er gewoon geen vinger achter. Dan moet je daar naar toe en dat kost mij zowat 2 dagen. Bovendien konden wij niet echt zonder, en hebben we besloten om hem zelf helemaal op te knappen. Dat heeft best veel geld gekost. In totaal iets van 1400 euro, maar nu hebben we hem dan ook zo dat we weten dat het goed is. Maar het is gewoon zo K-loterig dat je afgescheept wordt. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Ik hoop alleen dat andere mensen deze ellende bespaard blijft.
Anya schreef:Ik heb een mailtje naar Bit gestuurd en ze verwezen naar dit topic. Ik hoop dat ze er wat aan doen. Want hoe pissed ik ook ben op Hotra. Ik ben nog bozer omdat ze willens en wetens slechte trailers verkopen waardoor ik onbewust mijn paarden in gevaar breng omdat je denkt met een goede trailer op stap te gaan.
Monnik schreef:Toen ik laatst mijn nieuwe trailer ging kopen bij een trailerhandelaar die ook Hotra heeft vertelde die mij dat Hotra zeer recentelijk is over gegaan naar een nieuwe eigenaar. Er worden op dit moment geen nieuwe trailers gebouwd.
Als dat dus inderdaad waar is, zou het nog wel eens moeilijk kunnen worden om je gelijk te krijgen bij Hotra.
Wat ik er van gezien heb qua trailers die in de showroom stonden op dat moment, vind ik ze uiterlijk erg mooi, maar vind ik ze niet super stevig.... Mijn keuze is dan ook niet op een Hotra gevallen, maar op een Blomert.
De leverancier vertelde me trouwens dat een houten bodem eigenlijk 10 jaar mee hoort te gaan en dat je dan moet denken aan het vervangen van de bodem.