Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

geen probeem, zolang het er geen 10 zijn.
. 
_Naomi schreef:Een stagaire mag toch niks doen zonder toestemming van de eigenaar?
Maarja, je DA was er zelf bij dus die zal heus wel hebben gekeken of ze het goed deed.. Zij zal het toch ook moeten kunnen. En inenten is nou ook weer niet het moeilijkste dat zal ze vast al wel geleerd hebben.
Pelryo schreef:Mayflower_ schreef:Jij loopt ook stage, dus jij bent ook een stagiair. Jij moet ook dingen leren op andermans honden en katten (aangezien je dierverzorging doet). Ik snap het probleem niet?
Ik mag niet inenten of zulke zaken + ik doe geen medische dingen met dieren![]()
Is het zo raar dat ik me er niet prettig bij voel en het gewoon niet wil hebben, van mij mogen ze het best leren, maar niet op mijn paarden
Citaat:Ik meen te lezen dat de dierenarts te vroeg was en iemand anders had gestuurd,
was handig geweest als hij dat telefonisch gemeld had... Wel zo netjes.
Is denk ik het enige waar je echt over kan vallen.

Pelryo schreef:Ik heb aan het begin van de week gevraagd wanneer hij kwam, het kwam hem vandaag het best uit omdat hij dienst had op de kliniek een paar straten verder.
Maar is het gek dat als ik een afspraak met hem maak dat ik verwacht dat hij hem nakomt? En is het dan gek als hij het wijzigt dat ik het weet? Ik bedoel we smsen zo vaak met elkaar, dat had hij nu ook kunnen doen, kleine moeite toch. Als hij had gezegd van: 'he het komt niet uit ik stuur iemand anders'' dan had ik het oke gevonden!
Mijn vader heeft de halsters omgedaan en afstand genomen, die heeft er geen verstand van en bemoeit zich er niet mee. Mijn vader zegt dat het de staigiare was, daar vertrouw ik dan maar op. Ze heeft niet in het paspoort afgetekendPersoonlijk vind ik het niet fijn als een staigiare mijn paarden inent. Ik neem aan dat ik daar niet de enige in ben.
Ik heb jonge paarden die gekke dingen kunnen doen, hij kent ze en weet hoe ermee om te gaan, daarom vidn ik het fijn dat hij het doet. Tevens ken ik zijn werkwijze en dat bevalt me. Ik weet dat inenten een standaard procedure is en niet moeilijk. Maar toch had ik het fijner gevonden als hij gewoon was geweest of het had laten weten