Wat is de lichtste tweepaardstrailer die er is?????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:22

Ik heb mijn tink laten wegen bij de gemeente (waar je je groot afval kwijt kunt enzo)
Daar hebben ze een weegbrug. Die van mij is er zo los op gaan staan en de mevrouw/meneer achter de balie kijkt dan even hoeveel je pony weegt.
Handig hoor.

Domino is wel een mooie, maar ken dat merk niet persoonlijk.
Als je trapbescherming laat anbrengen gaat natuurlijk het gewicht weer omhoog. Neem aan dat het tussenschot ook niety os meegerekend en de rubberen bekleding op de klep enzo.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 13:59

blackstar schreef:
Ik heb mijn tink laten wegen bij de gemeente (waar je je groot afval kwijt kunt enzo)
Daar hebben ze een weegbrug. Die van mij is er zo los op gaan staan en de mevrouw/meneer achter de balie kijkt dan even hoeveel je pony weegt.
Handig hoor.

Domino is wel een mooie, maar ken dat merk niet persoonlijk.
Als je trapbescherming laat anbrengen gaat natuurlijk het gewicht weer omhoog. Neem aan dat het tussenschot ook niety os meegerekend en de rubberen bekleding op de klep enzo.

Die vragen heb ik ook gesteld, wat het totale gewicht is inclusief en exclusief alle accesoires. En natuurlijk de prijzen en uitvoeringen, dus ben benieuwd!

Ik zal eens rond gaan vragen waar ik ze kan wegen... Haha bij de afvalverwerking met je pony :=

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 14:15

rina schreef:
Binckydenice schreef:
Ik dacht dat mijn trailer extreem zwaar zou wezen doordat deze van hout was, dus een nieuwe trailer in polyester lichter zou wezen qua gewicht. Maar dit blijkt niet altijd of zeg maar zelden zo te wezen. Dat is jammer, maar dan blijft mijn combinatie voorlopig gewoon zoals deze is, daar is niets mis mee, was gewoon benieuwd.... [/b]

En jij durft nog te zeggen dat je niet selectief leest?????????????????
Sorry hoor maar je hebt duidelijk niet gelezen wat ik geschreven heb. Want ik heb je een paar paginas teug al gezegt dat je fout bent in de veronderstelling te zijn dat de hedendaagse zoveel lichter zijn. En dat ik in mijn zoektocht naar een nieuwe trailer er al achter gekomen was dat de poly's en alu's zwaarder zijn dan de houten.

Daarnaast heb ik ondertussen al zeker 2 keer geschreven dat zover ik weet de Cheval Liberte een van de lichtste is.

Maar nee jij leest niet selectief :n

Ik ga maar weer wat beters doen, dit heeft dus echt geen nut :Z

Ik heb niets over jouw gezegd volgens mij, ik gaf een directe reactie op quote de teksten...
http://www.cheval-liberte.nl/ ben ik ook mee aan het emailen, helaas staan de gewichten er niet bij vermeld...

delerium

Re: Wat is de lichtste tweepaardstrailer die er is?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 16:42

Moderatoropmerking:
Laten we hier gewoon ontopic blijven. Het heeft geen zin om met verwijten alle kanten op te lopen gooien. Enkele off-topic-reacties zijn verwijderd.

Frasier

Re: Wat is de lichtste tweepaardstrailer die er is?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:10