Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Uprica schreef:ikdoemaarwat schreef:aangetekende brief met daarin je klacht versturen naar hun en naar je rechtsbijstand.....
bij geen reactie kan je rechtsbijstand dan actie gaan ondernemen...
Nou ik kan je mededelen dat dat niet werkt, want ze haald de aangetekende brief niet af van het postkantoor!
Ook ik heb zoiets aan de lijve moeten ondervinden en het heeft heel wat moeite gekost om me geld terug te krijgen en dan nog min de kosten van het opsturen van het pakket en het retour sturen terwijl ik had gevraagd het pakket te annuleren en de kosten van de aangetekende brief die ze nooit heeft afgehaald. al met al was ik nog een hoop geld kwijt voor geen geleverde diensten! ( of een dienst die ik geannuleerd had ) ook was nog eens de jas te klein
ze staat al geregistreerd bij consuwijzer.nl want daar heb ik tot 2x toe me beklacht over haar en haar webshop gedaan.
er is tal van mailtjes over en weer gegaan totdat ik haar op had gebelt om tot een oplossing te komen!
je kan bij consuwijzer raad vragen en alles wordt ook geregistreerd. gezien ze niet geregistreerd staat bij de geschillencommissie heb je nog kans het via je rechtsbijstand te kunnen doen! en dat zou ik ook zeker doen.
Fiek mocht je nog vragen hebben dan hoor ik et wel!
ik zou zeggen succes want dat heb je wel nodig!
mvdbijl schreef:ze gebruiken ook nog eens een KVK nummer welke niet voor hun bedrijf bestemd is. Zou die mooi worden mijn vriend heeft een transportbedrijf maar ik wil een ruitersportzaak nou dat kan wel want ja paarden staan ook wel eens in een vrachtwagen?!?
Onzin ze kunnen hier best problemen mee krijgen.
Twinklebel schreef:Uiteindelijk heeft de eigenaresse van Equifashion vandaag toch besloten de boel netjes op te lossen en besteld ze de juiste rijbroek voor me. Deze krijg ik tegen inkoopsprijs, wat betekend dat ze nog 9,50 euro terugstort op mijn rekening. Ik stuur dan de verkeerd gestuurde rijbroek terug naar haar.
Ook de vliegenkap zal hierbij opgestuurdf worden. Dus als alles goed is is het via een lange omweg uiteindelijk fatsoenlijk opgelost.