moonfish13 schreef:Alles word overigens overlegd, zelf zou ik dat ook niet willen dat er zomaar wat aan mijn paard gehangen word.
Precies dat is iig het voornaamste
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjakie schreef:moonfish13 schreef:Alles word overigens overlegd, zelf zou ik dat ook niet willen dat er zomaar wat aan mijn paard gehangen word.
Precies dat is iig het voornaamste![]()

Britt20099 schreef:Uiteraard zeggen eigenaren nu: Goed van je moet je doen, betaal jij
En bijrijders zeggen: Niet doen>
Ik vind het heel goed van je hoe je er zelf over denkt! En zou gaan voor het delen van de kosten maar misschien kan je het voorstellen aan de eigenaren? Misschien kan je het voorzichtig vragen of zij mee willen betalen of dat zij vinden dat het aan jou is om evt een zadel te kopen.
Gooi het open, bekijk het antwoord en besluit daarna...
Succes!
Grappig dat jij dat zo als vanzelfsprekend aan neemt.
Ik zorg voor goed materiaal, iets anders is dus ook niet nodig. 

xmarliez schreef:Ik beschouw mijn bijrijdpaard als mijn eigen paard. Ik heb de volle verantwoording over de paarden en betaal ook alles zelf behalve voeding en DA kosten, de lessen en spullen zijn voor mijn rekening. We hebben het hier nooit over gehad en hebben ook geen afspraken maar de eigenaren weten vrij weinig van paarden en hebben ze daarom in mijn handen gestopt en zorg er met liefde en plezier voor. Ik zou het ook niet anders willen.