Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cheveyo schreef:Ben het inmiddels wel gewend, bij ons gebeurd allesn in het weekend of op de avonden.
Had een gevalletje van ooglidafscheuring...kost je ook zat in de speciale tarieven, vooral fijn als je pony te koop gaat voor in principe nog maar net iets minder dan die rekening...
Alabaster schreef:Het was geen aanval hoor aerdenhout. Maar ik zal me nooit bedenken als het paard een DA nodig heeft want oeii het kost me veel geld dat bedoel ik, en dan heb ik het natuurlijk niet over een schrammetje o.i.d. Zelfs bij onze oude pony van 26 wachten we niet af, eerst de DA aan huis als hij ook maar enig zins een twijfel heeft of het niet weet gaat hij direct mee de vrachtwagen op mee naar Utrecht.
Nu is dat natuurlijk niet zo'n probleem, paarden kosten nou eenmaal veel geld, helemaal als ze wat gaan mankeren, maar ik vind dit wel raar! quintusgl schreef:Marije: Hoe komt het dan dat er zulke grote verschillen zijn in het land?? Medicijnen, onkosten, kosten voor het priveleven etc hebben alle DA te betalen en ook dat is , net als benzine, overal even duur (ok, huizen zijn in het westen duurder maar that's it).
Voor mij zijn ze goud waard hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik vraag me toch af waarom er zulke absurde verschillen zijn (e4n we praten niet over 5,- ofzo maar echt tientallen tot honderd euro meer)
Alhoewel hij dan wel weer 30.64 (excl. 19% btw) kliniek consult vraagt.
.

aerdenhout1 schreef:Er komen prijzen voorbij waarvan ik toch wel even moet slikken.
Jammer genoeg zitten in mijn regio maar 2 dierenarts praktijken die ook paarden doen.
Bij 1 heb ik zoveel narigheid gehad dat die er niet meer in komt ( nou ja voor mijn eigen paarden niet dan) de andere praktijk wisselt verschrikkelijk vaak en het is steeds maar weer afwachten wie of wat je krijgt als je iemand nodig hebt.
Al de goede zijn meestal snel weer vertrokken.
Dat ze nu ook al een dierenarts sturen die eigenlijk niet bij de praktijk hoort, vind ik ook een erg raar verhaal.
Krista schreef:. En hoe de paarden het voor elkaar krijgen: meestal krijgen ze wat in het weekend of 's avonds...