Ervaringen met SD stables? IVM schending portretrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wilou_sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:42

@ pipenik
ik moet hier wel een beetje om lachen er is 1 pony meegenomen die ik nu vervolgens alweer terug heb en geen 2 dan zou je toch is beter moeten kijken aangezien die buren bij het minste of geringste de db bellen om dat hun het weiland zelf wilde huren..... om mij van het land af te krijgen wat ze overgens niet lukt moeten ze toch wel dingen verzinnen om me te dwars bomen.....
en de db zegt ook dat het om een uit de hand gelopen buren ruzie gaat van hun kant niet van onze kant..
en om even duidelijkheid te scheppen over de rechtszaak dat gaat over een aantal palen waar me paarden aan hebben geknabbelt.... dus tja
maar goed dit staat los van de foto's dacht ik zo en ik ben me der niets echt bewust van geweest dat noor het een probleem zou vinden dat ik zou gebruiken.

nou ik mensen die nog meer te melden hebben ga gerust je gang kan het nu toch al niet meer goed doen bij mensen volgens mij...

groetjes sharon

Mindfields

Re: Ervaringen met Sharon Spieker? IVM schending portretrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:44

Je had geen idee? Ik heb het je meteen gamailt zodra ik er ZELF per toeval achter kwam. je hebt me nooit gevraagd of ik het goed vond terwijl er toch duidelijk op mijn website staat dat niks gebruikt mag worden zonder mijn uitdrukkelijke toestemming.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:45

Begin dan eerst eens even met fatsoenlijke zinnen maken. Je schrijft zo warrig dat het bijna onleesbaar is. Dat komt echt niet positief over. Verder denk ik dat pipenik niet zomaar iets neerschrijft, er zal heus een kern van waarheid in zitten. Bijvoorbeeld over die rechtzaak. Je schrijft dat je paarden aan palen hadden geknabbeld. Wat is daar de oorzaak van? Te weinig fatsoenlijk voer? Verveling? Daar staat toch ook iets in bij de post van pipenik.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:46

en weet je war het gekke is............ ik denk zomaar dat als je Mindfields een email had gestuurd met de vraag of je die foto's mocht gebruiken..............

dat ze daar niks moeilijk over had gedaan............ Ik denk oprecht dat als je die vraag neergelegd had, dat het zomaar had gemogen :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:49

wie is de fotograaf van de betreffende foto´s ? (als het om een fotograaf enzo gaat he :P )
Want die kan dan aangifte doen wegens het schenden van auteursrechten enzovoort.

Maar dat terzijde, ik vind het echt niet kunnen hoe die eigenaar reageert en zij moet zich
niet zo kinderachtig gedragen en gewoon recente foto´s plaatsen want ze valt zoiezo wel
door de mand als die eventuele kopers komen kijken en zien dat het helemaal niet meer
hetzelfde paard is.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 16:49

KiWiKo schreef:
en weet je war het gekke is............ ik denk zomaar dat als je Mindfields een email had gestuurd met de vraag of je die foto's mocht gebruiken..............

dat ze daar niks moeilijk over had gedaan............ Ik denk oprecht dat als je die vraag neergelegd had, dat het zomaar had gemogen :)

Klopt helemaal. Echter is het zo dus duidelijk niet gegaan..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:54

oeps zie dat het al opgelost is wat betreft de foto :=

wilou_sharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:06

het lag niet aan het voer, paarden stonden op het land met hooi waarom ze het deden dat weet ik niet onze palen zijn gewoon geteerd dat was zo zo voor we er stonden.
en de palen van hun dus niet dus tja...
en ik vind het wel kinderachtig om zo met modder te gaan gooien terwijl het hier over iets heel anders gaat.... beetje jammer...
maar in elk geval sorry noor voor mijn onaardige reacktie via de mail... Y;(

groetjes sharon

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:09

pipenik schreef:
Ik ken de persoon in kwestie.
Heb zelf ook veel gedonder met haar gehad.
Alle paarden die ze verkoopt mankeren iets.
Tevens zijn er afgelopen november twee shetlandpony;s van haar in beslag genomen ivm zware verwaarlozing( hier ben ik bij aanwezig geweest)
Haar paarden staan onder zeer slechte omstandigheden op een weiland in nieuw vennep,zonder enige mogelijkheid om te schuilen tegen zon of regen.
Ook de verzorging laat zwaar te wensen over.
De paarden hebben weinig of geen water,de sloot is vervuild en ook word er niet regelmatig gevoerd met als gevolg dat de paarden vaak uitbreken en op het land van de buren rond rennen of op de weg.
Zij is uitgebreid bekend bij de DB.
Inmiddels heeft ze haar paarden ergens anders heen verhuisd.
In principe weet ik binnen 5 minuten waar ze nu gestald staan maar het is aan de TS of ze hier interesse naar heeft.
Feit is wel dat ze overal schulden heeft staan en inmiddels zelfs een rechtzaak aan der kont heeft.
Afijn dit betreft een erg vriendelijke sociaal ontwikkelde goedgemanierd persoon die nooit een scheldwoord zou uitkramen ( of was het nou nooit een normaal woord uitkraamd).

Volgens mij... het is maar even een aanvulling... maar je zou toch echt wel kunnen zien of er nu 1 of 2 pony's worden weggehaald.
Verder is deze situatie erg rot voor TS en is het gewoon niet netjes geweest.

@ Sharon... wanneer er iemand komt kijken naar een goed lopend paard (tenminste wat op foto's zo lijkt) zul jij je dan toch ernstig in de vingers snijden op het moment dat dit niet waar blijkt te zijn. Maar dat is dan verder aan jezelf

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 20:42

Moderatoropmerking:
Slotje wordt een definitief slotje. E.e.a. is ondanks dat er helaas wat sneren zijn gevallen opgelost.