Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:en weet je war het gekke is............ ik denk zomaar dat als je Mindfields een email had gestuurd met de vraag of je die foto's mocht gebruiken..............
dat ze daar niks moeilijk over had gedaan............ Ik denk oprecht dat als je die vraag neergelegd had, dat het zomaar had gemogen
pipenik schreef:Ik ken de persoon in kwestie.
Heb zelf ook veel gedonder met haar gehad.
Alle paarden die ze verkoopt mankeren iets.
Tevens zijn er afgelopen november twee shetlandpony;s van haar in beslag genomen ivm zware verwaarlozing( hier ben ik bij aanwezig geweest)
Haar paarden staan onder zeer slechte omstandigheden op een weiland in nieuw vennep,zonder enige mogelijkheid om te schuilen tegen zon of regen.
Ook de verzorging laat zwaar te wensen over.
De paarden hebben weinig of geen water,de sloot is vervuild en ook word er niet regelmatig gevoerd met als gevolg dat de paarden vaak uitbreken en op het land van de buren rond rennen of op de weg.
Zij is uitgebreid bekend bij de DB.
Inmiddels heeft ze haar paarden ergens anders heen verhuisd.
In principe weet ik binnen 5 minuten waar ze nu gestald staan maar het is aan de TS of ze hier interesse naar heeft.
Feit is wel dat ze overal schulden heeft staan en inmiddels zelfs een rechtzaak aan der kont heeft.
Afijn dit betreft een erg vriendelijke sociaal ontwikkelde goedgemanierd persoon die nooit een scheldwoord zou uitkramen ( of was het nou nooit een normaal woord uitkraamd).