Ooteman en hun (waardeloze) service

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 14:48

Eponastable schreef:
Neem anders contact op met het merk van je broek en ga daar even een beklag bij doen? Misschien kunnen zij je helpen?

Heb net een mail gestuurd naar de importeur van kingsland, ik hoop dat ze iets voor mij kunnen betekenen.

Eponastable

Re: Ooteman en hun (waardeloze) service

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 14:50

Super!
Hoop voor jou dat er iets uit de bus komt want dan moeten ze Ooteman maar schrappen uit hun bestand!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 14:52

Ik heb ooteman in ieders geval geschrapt uit mijn bestand, ze komen niet eens met een voorstel, helemaal niks. Gewoon: Hier heb je je rijbroek waar je niks mee kunt, en bekijk het maar.

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 07:03

Heb je geen bewijs de termijnen waarin dit allemaal plaatsvond. Ze zeggen dat de termijn verstrekken is (?) Maar als jij kan aantonen dat zij de broek x aantal dagen hebben laten liggen voordat ze er naar gekeken hebben, kan je ook aantonen dat zij traag zijn.

Slechte service hoor. Je wilt toch dat klanten terugkomen, dan zal juist de klachten goed moeten afhandelen. Foutjes kunnen gebeuren, een goede winkel lost dit ook goed op. (zeker als het om zo een groot bedrag gaat)

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 09:32

Nou het lijkt een lastig verhaal te worden, baal echt vreselijk. Ben echt teleurgesteld in ooteman. De broek is gewoon nieuw met kaartjes eraan.

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:31

Hier wel redelijke ervaringen met Ooteman maar heb wel geleerd dat je er echt heen moet als je wat wilt hebben, en het niet via internet moet doen. Zo heeft mijn broer mij voor mijn verjaardag willen verassen met nieuwe stijgbeugels, een longersingel en een een pessoateugel (totaalwaarde, ik geloof rond de 140 euro dus je spreekt niet over kattepies voor een verjaardagscadeau). Spullen kwamen maar niet en kwamen maar niet, dus op de dag van mijn verjaardag is hij toch maar even naar een echte winkel gescheurd en dezelfde spulletjes gekocht (was nog goedkoper uit ook). Nou was het probleem dat hij al betaald had, dus we hebben er maar achteraan gebeld. Er was al eerder contact geweest, en toen bleken de spullen niet leverbaar te zijn. Geld is nooit helemaal terug gekomen, tot de dag van vandaag niet. De spullen overigens ook niet. Was een heel gedoe, met mensen die niet graag wilde meewerken.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 11:49

Matsjo schreef:
Hier wel redelijke ervaringen met Ooteman maar heb wel geleerd dat je er echt heen moet als je wat wilt hebben, en het niet via internet moet doen. Zo heeft mijn broer mij voor mijn verjaardag willen verassen met nieuwe stijgbeugels, een longersingel en een een pessoateugel (totaalwaarde, ik geloof rond de 140 euro dus je spreekt niet over kattepies voor een verjaardagscadeau). Spullen kwamen maar niet en kwamen maar niet, dus op de dag van mijn verjaardag is hij toch maar even naar een echte winkel gescheurd en dezelfde spulletjes gekocht (was nog goedkoper uit ook). Nou was het probleem dat hij al betaald had, dus we hebben er maar achteraan gebeld. Er was al eerder contact geweest, en toen bleken de spullen niet leverbaar te zijn. Geld is nooit helemaal terug gekomen, tot de dag van vandaag niet. De spullen overigens ook niet. Was een heel gedoe, met mensen die niet graag wilde meewerken.

Wat een verhaal, oplichterij dus. Er komt steeds meer los over hun..

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:11

Kopen via internet begin ik niet meer aan met ze, tenzij het mogelijk is om met een acceptgiro te bestellen. Ik ga niet meer vooraf betalen. Als ik het dan niet krijg/het is niet goed, dan stuur ik met acceptgiro zo weer terug. Het is jammer dat je zo ver weg woont, de winkel vind ik zelf wel oké. Dan zie je wat je koopt, ze hebben vaak wel fijne acties.