Eponastable schreef:Neem anders contact op met het merk van je broek en ga daar even een beklag bij doen? Misschien kunnen zij je helpen?
Heb net een mail gestuurd naar de importeur van kingsland, ik hoop dat ze iets voor mij kunnen betekenen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Matsjo schreef:Hier wel redelijke ervaringen met Ooteman maar heb wel geleerd dat je er echt heen moet als je wat wilt hebben, en het niet via internet moet doen. Zo heeft mijn broer mij voor mijn verjaardag willen verassen met nieuwe stijgbeugels, een longersingel en een een pessoateugel (totaalwaarde, ik geloof rond de 140 euro dus je spreekt niet over kattepies voor een verjaardagscadeau). Spullen kwamen maar niet en kwamen maar niet, dus op de dag van mijn verjaardag is hij toch maar even naar een echte winkel gescheurd en dezelfde spulletjes gekocht (was nog goedkoper uit ook). Nou was het probleem dat hij al betaald had, dus we hebben er maar achteraan gebeld. Er was al eerder contact geweest, en toen bleken de spullen niet leverbaar te zijn. Geld is nooit helemaal terug gekomen, tot de dag van vandaag niet. De spullen overigens ook niet. Was een heel gedoe, met mensen die niet graag wilde meewerken.