Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en je raad het ook al ik heb er ook nooit meer om gevraagd
Dus ja beide daarin fout. Ook omdat ik fouten heb gemaakt bij de koop (zoals niet laten keuren) vind ik niet dat ik het recht heb er werk van te maken, ik heb me net zo goed niet aan 'de regels' gehouden, dus is het ook net zo goed mijn eigen schuld. idylle schreef:Heb weer reactie gehad van de handelaar, nu is ze niet gekeurd maar gewoon nagekeken door een DA...
Ik heb helemaal geen zin om energie in iemand te steken die zo raar in elkaar zit. Ik zou een koopcontract krijgen via mail, die zou ik uitprinten ondertekenen en terugsturen, maar je raad het al die heb ik nooit gehaden je raad het ook al ik heb er ook nooit meer om gevraagd
Dus ja beide daarin fout. Ook omdat ik fouten heb gemaakt bij de koop (zoals niet laten keuren) vind ik niet dat ik het recht heb er werk van te maken, ik heb me net zo goed niet aan 'de regels' gehouden, dus is het ook net zo goed mijn eigen schuld.
)
rossebol schreef:Volgens mij heb je als koper ook de plicht om een paard na te kijken(oof na te laten kijken)
Net als de handelaar een meld plicht heeft.
Maar als het keuringsraport al ouder was wist de handelaar er misschien echt niks vanaf.
Heb je nu al contact met de handelaar gehad?