Amber7777 schreef:Ik vind het knap dat Juangi al op deze leeftijd een pony kan kopen. Ikzelf, heb een tijd gedacht dat ik als ik 16 jaar oud was, een pony zou kopen in mijn pensionstal (voor ong 250/maand all in *voer, hooi, water, stal,... er is ook beschikking tot 2 binnepistes, 2 buitenpistes, verschillende paddocs, weidegang, klein bosje en groot bos,... gratis te betreden.*) daarbij komen ook nog is de DA, hoefsmid, tandarts,... kosten. En wat als m'n pony dan ernstig ziek wordt? NeeOP mijn 16 jarige leeftijd kan ik me dat niet veroorloven! MINSTENS op 18 jarige leeftijd... MAAR Juangi heeft wel hulp van haar ouders! (Ik misschien wel van m'n vader maar ik wacht er nog mee!
)
Maar jij praat over een dure pension stal met binnen piste.. Dat maakt de prijs van de stalling altijd veeeel duurder... Als het paard op een wei zet is het een stuk goedkoper
@TS: Zorg trouwens dat je voor je je paard koopt al een goede veeart en hoefsmid hebt.. Zodat als je een nood geval heb (bijv in de eerste week) je gelijk iemand kan bellen..
OP mijn 16 jarige leeftijd kan ik me dat niet veroorloven! MINSTENS op 18 jarige leeftijd... MAAR Juangi heeft wel hulp van haar ouders! (Ik misschien wel van m'n vader maar ik wacht er nog mee!
)

, maar die heeft dan ook niet de dure droom van een eigen paard