yeye schreef:Ik ga nu vertrekken naar het juridisch loket. De vrouw zei dat hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt dus...
Tot straks!
Heel veel succes en zet hem op!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze zeiden dat ik eerst een aangetekende brief moet sturen (en een kopie voor mezelf) waar in staat dat ik mijn pony kom halen binnen een bepaalde termijn (door mij gekozen datum) en dat ik moest zeggen dat ik haar dankbaar ben voor de tijd dat ik daar mocht staan maar dat ik na herhaaldelijke pogingen om hem bij mij te zetten nu echt de stap ga maken. Ik moet ook de reden dat, ik het niet eerder gedaan heb (het dochtertje dat huilt) en de reden dat ik het nu wel ga doen, erbij zetten. Als ik dan als antwoord krijg dat ik geld zou moeten betalen mag ik daar niet op in gaan maar moet ik de politie inschakelen.
yeye schreef:Oke ben terugZe zeiden dat ik eerst een aangetekende brief moet sturen (en een kopie voor mezelf) waar in staat dat ik mijn pony kom halen binnen een bepaalde termijn (door mij gekozen datum) en dat ik moest zeggen dat ik haar dankbaar ben voor de tijd dat ik daar mocht staan maar dat ik na herhaaldelijke pogingen om hem bij mij te zetten nu echt de stap ga maken. Ik moet ook de reden dat, ik het niet eerder gedaan heb (het dochtertje dat huilt) en de reden dat ik het nu wel ga doen, erbij zetten. Als ik dan als antwoord krijg dat ik geld zou moeten betalen mag ik daar niet op in gaan maar moet ik de politie inschakelen.
Daar zijn papieren op mijn naam staan kan ik hem zonder probleem gaan halen maar er was wel een mogelijkheid dat zij een deel van de dierenartskosten kan terug eisen maar nooit volledig. Stalgeld kan ze niet vragen aangezien er geen contract is dat ik dit zou moeten betalen.
Best wel goed nieuws dus. Ben benieuwd naar haar reactie op mijn brief die morgen de bus op gaat
Zillah_M schreef:yeye schreef:Oke ben terugZe zeiden dat ik eerst een aangetekende brief moet sturen (en een kopie voor mezelf) waar in staat dat ik mijn pony kom halen binnen een bepaalde termijn (door mij gekozen datum) en dat ik moest zeggen dat ik haar dankbaar ben voor de tijd dat ik daar mocht staan maar dat ik na herhaaldelijke pogingen om hem bij mij te zetten nu echt de stap ga maken. Ik moet ook de reden dat, ik het niet eerder gedaan heb (het dochtertje dat huilt) en de reden dat ik het nu wel ga doen, erbij zetten. Als ik dan als antwoord krijg dat ik geld zou moeten betalen mag ik daar niet op in gaan maar moet ik de politie inschakelen.
Daar zijn papieren op mijn naam staan kan ik hem zonder probleem gaan halen maar er was wel een mogelijkheid dat zij een deel van de dierenartskosten kan terug eisen maar nooit volledig. Stalgeld kan ze niet vragen aangezien er geen contract is dat ik dit zou moeten betalen.
Best wel goed nieuws dus. Ben benieuwd naar haar reactie op mijn brief die morgen de bus op gaat
Ik hoop dat dit een beetje oplucht voor je en dat je je pony snel weer terug hebt.
Ik hoop wel dat je de termijn tussen de brief en het ophalen niet te lang laat worden.
Heel heel veel succes
Zillah_M schreef:Helemaal super! Laat je het dan ook even weten als je hem weer terug hebt???
yeye schreef:Zillah_M schreef:Ja natuurlijk! Als zo'n beestje van jou is en hij wordt ergens niet goed verzorgd of je mag er zelf niet eens meer bij dan moet je er alles aan doen om hem terug te krijgen (vind ik)
Hier delen wij dezelfde meningmisschien moet jij even met mama komen praten?
misschien moet jij even met mama komen praten?
[/quote]
MiniMaxi schreef:Ik hoop dat die aangetekende brief genoeg indruk voor je maakt. En nog meer hoop ik voor je dat ze zo boos is dat ze hem gelijk buiten het hek zet, wel in jou bijzijn natuurlijk. Dan heb je je pony gelijk. (ik neem aan dat je al een ander plekje voorlopig hebt)
yeye schreef:Hier delen wij dezelfde meningmisschien moet jij even met mama komen praten?
[/quote]Zillah_M schreef:yeye schreef:Hier delen wij dezelfde meningmisschien moet jij even met mama komen praten?
Haha, ja dat zou ik best eens kunnen doen. Misschien heeft mama geen ervaring met paarden en weet ze niet wat ze voor iemand kunnen betekenen........????
[/quote]
)
yeye schreef:Haha, ja dat zou ik best eens kunnen doen. Misschien heeft mama geen ervaring met paarden en weet ze niet wat ze voor iemand kunnen betekenen........????
[/quote]
)
[/quote]MiniMaxi schreef:yeye schreef:Haha, ja dat zou ik best eens kunnen doen. Misschien heeft mama geen ervaring met paarden en weet ze niet wat ze voor iemand kunnen betekenen........????
Ja misschien wel...al moet ik er alleen door...mijn pony zal ooit weer gelukkig bij mij op de wei staan! Mijn arm ventje
)
[/quote]